la 19-12-2023 02:51 PM
Buna
Am un prepay care nu acceseaza internetul.
In 7 decembrie acest prepay a primit SMS cu "ai consumat resursele de net din optiunea ta".
Este incarcat cu optiunea de 3€, optiune activa, plus bonus de net acordat joi din BonusPocus (cu mesaj de confirmare)
Langa nivelul semnalului, telefonul afiseaza un semn al exclamarii.
Care ar putea fii problema? Sa inteleg ca acel BonusPocus nu ofera de fapt niciun bonus atata timp cat iti consumi resursele initiale din oferta? Sau alta o fii problema?
la 19-12-2023 02:57 PM
@Blue12: ”Bonusurile care constau în beneficii PrePay sunt valabile 30/60 zile și pot fi folosite național cu o opțiune activă de minimum 5 € credit, iar în roaming cu o opțiune activă de minimum 12 € credit, în limita de date disponibile în roaming SEE și conform Politicii de utilizare rezonabilă. Acestea nu pot fi folosite cu o opƫiune din categoria Design Your Offer”. Mai multe detalii ai aici. Sau pe scurt, beneficiile sunt valabile (activate) doar cu opțiune activă de minim 5euro.
la 19-12-2023 02:57 PM
@Blue12: ”Bonusurile care constau în beneficii PrePay sunt valabile 30/60 zile și pot fi folosite național cu o opțiune activă de minimum 5 € credit, iar în roaming cu o opțiune activă de minimum 12 € credit, în limita de date disponibile în roaming SEE și conform Politicii de utilizare rezonabilă. Acestea nu pot fi folosite cu o opƫiune din categoria Design Your Offer”. Mai multe detalii ai aici. Sau pe scurt, beneficiile sunt valabile (activate) doar cu opțiune activă de minim 5euro.
la 19-12-2023 03:30 PM
Multumesc
la 19-12-2023 04:31 PM
Cu drag. Este similar condițiilor de utilizare al bonificațiilor, indiferent de sursa obținerii lor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor