anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa internet pe Prepay

Blue12
Senior

Buna

Am un prepay care nu acceseaza internetul.

In 7 decembrie acest prepay a primit SMS cu "ai consumat resursele de net din optiunea ta". 

Este incarcat cu optiunea de 3€, optiune activa, plus bonus de net acordat joi din BonusPocus (cu mesaj de confirmare)

Langa nivelul semnalului, telefonul afiseaza un semn al exclamarii.

Care ar putea fii problema? Sa inteleg ca acel BonusPocus nu ofera de fapt niciun bonus atata timp cat iti consumi resursele initiale din oferta? Sau alta o fii problema?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Blue12: ”Bonusurile care constau în beneficii PrePay sunt valabile 30/60 zile și pot fi folosite național cu o opțiune activă de minimum 5 € credit, iar în roaming cu o opțiune activă de minimum 12 € credit, în limita de date disponibile în roaming SEE și conform Politicii de utilizare rezonabilă. Acestea nu pot fi folosite cu o opƫiune din categoria Design Your Offer”. Mai multe detalii ai aici. Sau pe scurt, beneficiile sunt valabile (activate) doar cu opțiune activă de minim 5euro.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

@Blue12: ”Bonusurile care constau în beneficii PrePay sunt valabile 30/60 zile și pot fi folosite național cu o opțiune activă de minimum 5 € credit, iar în roaming cu o opțiune activă de minimum 12 € credit, în limita de date disponibile în roaming SEE și conform Politicii de utilizare rezonabilă. Acestea nu pot fi folosite cu o opƫiune din categoria Design Your Offer”. Mai multe detalii ai aici. Sau pe scurt, beneficiile sunt valabile (activate) doar cu opțiune activă de minim 5euro.

Multumesc

Cu drag. Este similar condițiilor de utilizare al bonificațiilor, indiferent de sursa obținerii lor.