anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate activare opțiune cadou 6 euro 28 zile

alterego
Cunoscător

Salutare,

înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?

Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...

77 Răspunsuri 77

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Ai incercat activarea din aplicația mobilă și/sau din browser.

Am încercat în toate variantele posibile browser, aplicație mobilă... zile diferite... șters cache... nimic...

Anonim
Neaplicabil

Poți aloca numărul unui alt cont Orange.

Poate fi o problema temporară legata de cont.

Nu am alt cont Orange... toate numerele sunt administrate dintr-un singur cont...

Anonim
Neaplicabil

Poți crea unul nou pentru acest număr.

Sau mai aștepți puțin.

RafaHelper
#StarMember

Salut @alterego

Cel mai probabil exista o eroare la nivel de cont sau este posibil sa fi expirat opțiunea daca nu se mai poate activa. Au trecut 60 de zile de cand ti-a fost alocata?

Expiră la 1 iunie 2024... din call center mi s-a spus că e totul în regulă la mine în cont și cu numărul de telefon... poate e o problemă punctuală acum... în browser am intrat în modul dezvoltator să văd dacă e vreo problemă și primesc: Failed to load resource: the server responded with a status of 400 (Bad Request)

If it looks like a bug and it flies like a bug…then it’s probably a bug. :))

Nu am incercat de curand sa activez. Dar iti pot spune ca sunt probleme cunoscute, in asocierea unui premiu castigat la Bonus Pocus, de pe versiunea de My Orange iOS.

Daca folosesti un iPhone, e posibil sa fie niste probleme. Ca workaround, se poate juca jocul in browser, si asa pare sa mearga totul ok. Cel putin partea de logare. Din nou, nu am incercat activarea unei optiuni. Deci….e posibil sa fie intr-adevar o alta problema acolo.

Client Orange

Dacă mă joc îmi cere să mă loghez în aplicație deși sunt logat... aceasta pe iOS... dar eu am încercat activarea opțiunii și de pe laptop, folosind diverse browsere și nu vrea...

Dap. Cunosc. 🙂 Asa face si la mine. De-aia ziceam. Partea de login e un bug, si e cunoscut.

Partea de activare (presupunand ca ai reusit cumva sa te loghezi si sa asociezi premiul contului tau My Orange)...aia nu am incercat. 

Dar....o sa incerc si eu. M-as mira sa obtin rezultate diferite. Dar, daca incercand chestia asta, reusesc sa gasesc un alt workaround, cu cea mai mare placere te anunt, ca sa stii si tu. 🙂

Client Orange

Dacă intri pe site-ul Orange din browser și accesezi jocul te redirectează în aplicație și nu e nevoie de login... poți asocia premiul dacă nu l-ai asociat deja (poți câștiga un singur premiu din fiecare categorie)...

Momentan nu am decat 900 de minute. Nu am castigat optiune. Deci nu pot sa testez cazul tau.

Jocul il poti juca si direct in browser. Fie cel de PC, fie direct de pe telefon. Personal, mi se pare mai usor de pe telefon. Dar ma indoiesc ca rezultatul va fi diferit. 

Oricum, momentan cred ca s-au dat toate premiile cu optiuni.

Client Orange

în browser nu câștigi opțiuni de 6 euro 28 zile, 6 euro un an sau 1.000 GB valabil un an... doar 900 minute și 90 GB 5G. Și sunt 50 premii cu opțiuni 6 euro 28 zile zilnic, 50 premii 6 euro un an săptămânal...

Aaaa. Am inteles. Atunci...singura varianta e asa cum ai zis tu: intrand de pe site, cu redirect in aplicatie. Ceea ce eu n-am reusit sa reproduc (inca). Adica imi deschide jocul...in browser, nu in app.

Client Orange