la 16-01-2025 12:06 AM
Buna seara
Tatal meu a incarcat numarul lui cu 16 euro pentru ca urma sa plece in italia, insa cand a vrut sa sune si sa utilizeze creditul a primit mesaj cu 0 credit disponibil, desi a primit confirmare de incarcare . De ce credeti ca s-a intamplat asta?
16-01-2025 12:20 AM - editat 16-01-2025 12:23 AM
Daca a încărcat cu credit este posibil sa fi consumat creditul folosind datele mobile.
Verifica daca a încărcat cu credit sau opțiune.
Verifica daca a încărcat numărul corect.
Poți verifica in my Orange in detalii convorbiri consumul efectuat de la data incarcarii.
Daca sa produs o eroare ar fi bine sa contacteze serviciul clienți cât mai repede pentru a vedea ce sa întâmplat.
la 16-01-2025 05:28 AM
Salutare!
A primit mesaj de confirmare că s-a încărcat opțiunea respectivă?
Trebuie verificat.
Dacă a primit, înseamnă că s-a și consumat, pentru că se consumă foarte repede!
Verificați aceste detalii și dacă nu s-a primit SMS de confirmare, luați legătura cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă multă!
Succes!
la 17-01-2025 02:25 PM
@Simona200, s-a clarificat situația? A încărcat cu credit sau cu opțiune?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor