anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare incarcare

Simona200
Începător

Buna seara

Tatal meu a incarcat numarul lui cu 16 euro pentru ca urma sa plece in italia, insa cand a vrut sa sune si sa utilizeze creditul a primit mesaj cu 0 credit disponibil, desi a primit confirmare de incarcare . De ce credeti ca s-a intamplat asta? 

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Explorator

Daca a încărcat cu credit este posibil sa fi consumat creditul folosind datele mobile.

Verifica daca a încărcat cu credit sau opțiune.

Verifica daca a încărcat numărul corect.

Poți verifica in my Orange in detalii convorbiri consumul efectuat de la data incarcarii.

Daca sa produs o eroare ar fi bine sa contacteze serviciul clienți cât mai repede pentru a vedea ce sa întâmplat.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

A primit mesaj de confirmare că s-a încărcat opțiunea respectivă?

Trebuie verificat. 

Dacă a primit, înseamnă că s-a și consumat, pentru că se consumă foarte repede!

Verificați aceste detalii și dacă nu s-a primit SMS de confirmare, luați legătura cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Baftă multă!

Succes!

DanielaH
Moderator

@Simona200, s-a clarificat situația? A încărcat cu credit sau cu opțiune?