anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezactivarea unei optiuni recurente

andregeorgi
Junior
Am momentan 2 optiuni active. Prima este cea activata de mine. Iar a doua este o optiune cu reactivare automata. Nu stiu cum sa o dezactivez intrucat niciunde nu am o optiune de a anula recurenta. Am incercat din aplicatia my Orange cat si intrand pe ramura de Optiuni din *100# (aici nici macar nu imi vine activa vreo optiune)
10 Răspunsuri 10

Vio73
Campion certificat
Salutare! Cred că are o bifă, pe care trebuie s-o glisezi spre stânga! Mai multe detalii ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-activa-sau-dezactiva-o-opiune-prepay-51 Baftă!

andregeorgi
Junior
Nu gasesc acea bifa din stanga de care spui. Unde trebuie sa apas?

Vio73
Campion certificat
Ia vezi pe aici, poate merge din telefon: https://youtu.be/mVIqah3G53s Știu că ai spus că ai încercat, dar e bine de văzut! Dacă nu reușești, intră pe chat Djingo sau sună la 300 și roagă-i să ți le dezactiveze ei!

andregeorgi
Junior
Am atasat in primul comentariul 2 poze prin care arat ca nu am astfel de variante…

Vio73
Campion certificat
O fi ceva ,vreun bug, și tot trebuie sunat la ei, dacă nu îți apar anumite chestii și nu merge nici de la *100#. Sau încercă și o dezinstalare/ reinstalare a aplicației mai înainte, poate își revine.

Vio73
Campion certificat
Poate nu ești administratorul contului My Orange. Ai un topic in acest sens aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2215779-dezactivez-optiunea-net-6-euro

andregeorgi
Junior
Am sunat la serviciu clienti cum mi-ai zis si au dezactivat-o ei. Multumesc!

Vio73
Campion certificat
Mă bucur că ai reușit! Nu prea aveai altă variantă! Cu mare drag!

FLo1
Campion certificat
Da, interesant. Atașat un număr pe care-l încarc și la care deși sunt admin și tot ce vrei, singurele posibilități din aplicația MyOrange sunt de reactivare a opțiunii neactivate care apare la opțiuni active. Eu am rezolvat problema din meniul *100#. Dar nu la acest număr că nu e telefonul în posesia mea. A fost la prepayul meu. Clientul mai are răbdare. Pentru că ... "dureeeeaaază".

arsradu
Specialist certificat
Interesant... La mine apare optiunea de Dezactivare din My Orange. Banuiesc ca e o problema pe cont. Probabil legata si de faptul ca nu vede nicio optiune activa nici la *100# (la mine este, de exemplu). De-aia si apare buton de "Reactiveaza" (cu toate ca pare sa fie activa deja). Cred ca cele doua probleme sunt legate una de cealalta. Si mare mirare daca nu cumva are de-a face cu problemele recente din My Orange.