la 18-01-2023 04:05 PM - editat ultima oară la 19-01-2023 09:01 AM de GeorgianaD
Sarutmana am activat acces mesagerie vocală prin cod pin și am uitat pin-ul și când vreau să îl resetez prin *100# nu funcționează
18-01-2023 05:39 PM - editat 18-01-2023 05:40 PM
Salutare!
Ai și alte metode de acces:
https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/
Cum activezi/dezactivezi căsuța ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-activezdezactivez-mesageria-vocala-11328
Baftă!
18-01-2023 05:39 PM - editat 18-01-2023 05:40 PM
Salutare!
Ai și alte metode de acces:
https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/
Cum activezi/dezactivezi căsuța ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-activezdezactivez-mesageria-vocala-11328
Baftă!
19-01-2023 11:41 AM - editat 19-01-2023 11:41 AM
@082irdfw, ai reușit să resetezi PIN-ul? Te-a ajutat răspunsul lui Vio73?
la 19-01-2023 04:09 PM
A mers am reușit sa resetez codul pin al mesagerie vocale
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor