anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce platim sa cerem info la al 3 lea apel la serviciul clienti prepay?

zamfira10
Începător
De ce platim sa cerem info la al 3 lea apel la serviciul clienti? E dureros
4 Răspunsuri 4

Jay
Campion certificat
Salut! Apelurile la liber sunt un beneficiu al celor cu abonamente.. Intr-adevar au mai fost sugestii sa se schimbe acest lucru.. Asa des ai nevoie sa suni la serviciul clienti? Ca multe lucruri se pot rezolva si prin chat..

FaraUnID
Campion certificat
Din foame de bani si din ideea de a evita apelarea abuziva a serviciului. In utima perioada se incerca, mai peste tot, impingere suportului in online prin automatizari si implementarea solutiilor de tip AI (Inteligenta Artificiala) / ML (Machine Learning) in ideea reducerii costurilor ce implica factor uman.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Se poate rezolva treaba prin Chat Djingo, secțiunea contact/ contactează-ne din My Orange! Sigur că ar fi fost ideal să se poată apela ori de câte ori ai o nevoie, dar ne adaptăm la ceea ce avem. Ai detalii despre toate aceste aspecte aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange Succes!

Razvan
#StarMember
Această restricție a fost introdusă acu mulți ani, fiind justificată la vremea respectivă, de apelurile excesive ale clienților cu numere prepay noi care țineau ocupați consultanții Orange. Ulterior, după ce serviciul la 411/444 devenit 300, a fost externalizat au început să taxeze orice apel în intervalul 21-8. Într-adevăr sunt puține 2 apeluri pe lună, în condițiile în care majoritatea clienților prepay au o EO de minim 5 euro, se cam impune să li se dea și lor acces nelimitat ca și în cazul celor cu abonamente cu valori asemănătoare sau chiar mai mici.