De ce atunci când suni la Orange pentru a vorbi cu un operator, primele 2 minute sunt gratis iar apoi te taxează?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 09:06 PM
Ca sa răspund chestionarului, îi rog pe cei de la Orange sa îmi plătească timpul acordat, după ce trec primele 2 minute. Mulțumesc.
2 Răspunsuri 2

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 09:39 PM
Salutare!
Te referi la cartelă sau la abonament? Eu sunt client Dialog/ Orange de peste 23 de ani, dar nu am fost taxat niciodată pentru convorbiri la Serviciul clienți!
Te sfătuiesc să iei legătura cu ei și prin Chat Djingo sau alte soluții, pe care pe ai aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Poți să îți manifești și acolo nemulțumirea, care este din punctul meu de vedere una îndreptățită!
În chestionar, poți să scoți acest lucru în evidență și poate se va schimba ceva! Speranța moare ultima.
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 09:58 PM
Salut!
Am vazut si in comunitate multe persoane care mentioneaza problema cu taxarea, la prepay..
E o modalitate de reducere a cheltuielilor.. pe langa crearea robotului care raspunde la o parte din intrebari, sa nu mai fie nevoie de consultanti..
Candva programul era non-stop, acum o vesnicie.. :)
Eu nu mai am de mult timp plan tarifar la alte companii.. la Digi sau Vodafone, poti vorbi gratis indiferent de plan tarifar, zi/ora?
Prin chestionar poti sa-ti exprimi nemultumirea, ca nicio companie de telefonie nu va plati vreodata feedback-ul care se presupune ca este pentru imbunatatirea serviciilor..
