De ce platim sa cerem info la al 3 lea apel la serviciul clienti prepay?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 12:25 PM
De ce platim sa cerem info la al 3 lea apel la serviciul clienti? E dureros
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 12:28 PM
Salut!
Apelurile la liber sunt un beneficiu al celor cu abonamente.. Intr-adevar au mai fost sugestii sa se schimbe acest lucru..
Asa des ai nevoie sa suni la serviciul clienti? Ca multe lucruri se pot rezolva si prin chat..
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 12:49 PM
Din foame de bani si din ideea de a evita apelarea abuziva a serviciului.
In utima perioada se incerca, mai peste tot, impingere suportului in online prin automatizari si implementarea solutiilor de tip AI (Inteligenta Artificiala) / ML (Machine Learning) in ideea reducerii costurilor ce implica factor uman.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2021 01:22 PM
Salutare!
Se poate rezolva treaba prin Chat Djingo, secțiunea contact/ contactează-ne din My Orange!
Sigur că ar fi fost ideal să se poată apela ori de câte ori ai o nevoie, dar ne adaptăm la ceea ce avem.
Ai detalii despre toate aceste aspecte aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-06-2021 07:14 AM
Această restricție a fost introdusă acu mulți ani, fiind justificată la vremea respectivă, de apelurile excesive ale clienților cu numere prepay noi care țineau ocupați consultanții Orange. Ulterior, după ce serviciul la 411/444 devenit 300, a fost externalizat au început să taxeze orice apel în intervalul 21-8. Într-adevăr sunt puține 2 apeluri pe lună, în condițiile în care majoritatea clienților prepay au o EO de minim 5 euro, se cam impune să li se dea și lor acces nelimitat ca și în cazul celor cu abonamente cu valori asemănătoare sau chiar mai mici.