anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

de ce e nevoie de buletin la schimbare cartela prepay?

ion_ion
Începător
De ce mi se solicita la orange shop pt. schimbare sim prepay, buletinul?! Cand am achizitionat cartela nu mi s-a cerut buletinul si in plus CCR a decis ca e ilegal sa ceri act de identitate pt. sim prepay. Orange e stat in stat?
https://www.g4media.ro/ccr-a-respins-cu-unanimitate-de-voturi-ordonanta-de-urgenta-privind-cumpararea-cartelelor-prepay-doar-cu-buletinul.html
9 Răspunsuri 9

Neaplicabil
Ai ceva de ascuns de îți este frica sa îți dai datele? Dacă nu îți convine politica orange du-te la alții 🙂

teacher_
#StarMember
Salut! În textul publicat de tine, scrie că CCR a respins ordonanța care prevedea cumpărarea de cartele telefonice. Ori tu ai zis că ai schimbat-o, nu ai cumpărat una noua, ceea ce e o diferență. Și mie mi s-a cerut buletinul anul trecut când mi-am pierdut-o, e o procedura standard pentru a-ți putea elibera una noua. Altfel ar putea veni oricine de pe strada sa își schimbe cartela, pe motiv că așa au chef...

TheSpecialist
Maestru
Sau si mai rău, ar putea veni cineva sa se dea drept tine și sub acest pretext sa își "schimbe" sim-ul cartelei PrePay, adică practic sa își însușească numărul tău de telefon. Iar tu te trezești brusc într-o zi ca ai cartela inactiva .

Miha_Z
#StarMember
Buna @ion ion. Cartela a fost înregistrată anterior pe numele tau? Daca a fost înregistrată, e normal să-ți ceară buletinul pentru a confrunta datele și a putea să-ți elibereze un alt sim. In cazul in care a fost înregistrată acum, mă gândesc că ți s-au adresat mai multe întrebări despre cartela, numere apelate frecvent, cu cât reîncarci, când ai reîncărcat ultima data... Pentru ca pe viitor sa nu se mai repete acea procedura de a vedea dacă deții informatiile cerute, sim-ul se înregistrează pe numele tau, ca ulterior sa-l poți schimba doar in baza buletinului.

ion_ion
Începător
M-am lamurit si cu comunitatea lu' peste prajit! Daca nici macar nu retineti ce am postat in doua randuri, de ce va mai dati cu parerea?!

Miha_Z
#StarMember
A incercat fiecare să-și spună punctul lui de vedere. Daca nici unul nu a fost pe placul tau, e normal sa fii nemulțumit, dar ar fi trebuit sa ai un limbaj mai plăcut. Când cumperi o cartela noua nu ți se cere buletin, fiindcă nu e nevoie. Dar daca soliciți schimbarea ei, mi se pare normal să ți se ceară câteva informații despre acea cartela. Acel număr îl poți folosi pentru activarea unui cont de whatsapp, Facebook, cont Orange Money... și pentru a evita tentativele de frauda, care în ultima perioada au fost într-un număr tot mai mare, se cer acele date suplimentare sau buletin.

Jay
Campion certificat
Ordonanța la care faci referire este despre cumpărare cartele (si nu ti se cere buletin), NU este despre schimb cartele pentru numere deținute.. Nu este acelasi lucru.. o cartela nouă vine fara un istoric recent și nu-ti cere nimeni buletin ca să-ți vândă acea cartela O cartela pentru un număr care este in folosinta și pe care o ceri pentru ca ai pierdut-o, asa cum o ceri tu o poate cere oricine.. daca nu i se cere nimic.. Ti-ar conveni sa te trezești ca ai rămas fără numărul pe care îl folosești pentru ca l-a cerut altcineva și nu i s-a cerut buletinul, deci nu se știe cine a fost si nu poti reclama persoana sa-ti recuperezi numarul?.. Ai in link un topic despre o situație de acest gen, care i s-a întâmplat unui utilizator.. si care a povestit aici, în comunitate.. :) https://comunitate.orange.ro/questions/2475836-numarul-realocat-altei-persoane

ion_ion
Începător
Oameni buni, voi cititi ce scrieti? Ganditi inainte de a scrie? Lasati-ma cu grija pt. furtul datelor personale, e o aiureala! Cand achizitionezi o cartela prepay nu o faci pt. dezavantajele ei, o faci pt. avantajul de a fi anonim. Reiau. Nu am pierdut cartela, o am de vreo 20 de ani. In urma cu sapte ani am schimbat-o, trecerea de la 2G la 3G, si nu mi-a trebuit niciun buletin. Acum vreau sa o schimb pt. ca vreau una taiata nano si compatibila cu reteaua 4G/5G.

Jay
Campion certificat
@ion, noi citim ce scriem și am citit și ce ai scris tu, tu în schimb, nu citești și nici nu dai toate detaliile.. n-ai reluat, ai completat cu informații pe care nu le-ai spus inițial.. n-aveam cum sa citim ce e în capul tău și nu spui. Interpretezi cum îți convine o hotărâre, care spune la cumpărarea de cartele. Spui ca e o aiureala furtul datelor, atunci de ce îți dorești să fii anonim?? Incep sa ma intreb si eu ca @GreenArrow.. Ai citit macar topicul din link? Este un caz real.. povestit de păgubit.. nu este o poveste din categoria "am auzit la cineva.." Din păcate, asa cum fac mulți, după ce rezolva, nu a mai revenit sa spuna și rezultatul.. Cel mei probabil nu ai citit, pentru ca esti prea ocupat sa jignești alti utilizatori, spunandu-le ca nu gandesc.. dar ai pretentia sa gândească si la ceva ce n-ai spus.. Ceea ce nu înțelegi tu, ca de altfel și alti utilizatori nemulțumiți, este ca o comunitate NU este un serviciu clienti!! Comunitatea este formata din clienti care răspund altor clienți la diverse întrebări, folosind informațiile prezente pe site-ul Orange, la care oricine are acces, dar nu cauta, sau folosind informații din situațiile intampinate de ei.. si fac asta oferind din timpul lor!! Acum, ca nu te mulțumește ce au spus ceilalți, aia e, fiecare are dreptul la o opinie.. si nu cu jigniri poți dovedi ca tu ești singurul care ai dreptate, iar noi habar n-avem.. Dacă te consideri nedreptățit si vrei sa ramai anonim, fa reclamație și spune-ne și noua cum a mers..