@ion, noi citim ce scriem și am citit și ce ai scris tu, tu în schimb, nu citești și nici nu dai toate detaliile.. n-ai reluat, ai completat cu informații pe care nu le-ai spus inițial.. n-aveam cum sa citim ce e în capul tău și nu spui.
Interpretezi cum îți convine o hotărâre, care spune la cumpărarea de cartele.
Spui ca e o aiureala furtul datelor, atunci de ce îți dorești să fii anonim?? Incep sa ma intreb si eu ca @GreenArrow..
Ai citit macar topicul din link? Este un caz real.. povestit de păgubit.. nu este o poveste din categoria "am auzit la cineva.."
Din păcate, asa cum fac mulți, după ce rezolva, nu a mai revenit sa spuna și rezultatul..
Cel mei probabil nu ai citit, pentru ca esti prea ocupat sa jignești alti utilizatori, spunandu-le ca nu gandesc.. dar ai pretentia sa gândească si la ceva ce n-ai spus..
Ceea ce nu înțelegi tu, ca de altfel și alti utilizatori nemulțumiți, este ca o comunitate NU este un serviciu clienti!!
Comunitatea este formata din clienti care răspund altor clienți la diverse întrebări, folosind informațiile prezente pe site-ul Orange, la care oricine are acces, dar nu cauta, sau folosind informații din situațiile intampinate de ei.. si fac asta oferind din timpul lor!!
Acum, ca nu te mulțumește ce au spus ceilalți, aia e, fiecare are dreptul la o opinie.. si nu cu jigniri poți dovedi ca tu ești singurul care ai dreptate, iar noi habar n-avem..
Dacă te consideri nedreptățit si vrei sa ramai anonim, fa reclamație și spune-ne și noua cum a mers..