la 29-08-2023 06:54 PM
Precizez ca nu am nici o opțiune activa care sa se activeze și sa se încarce , mi-am încărcat de 2 ori cu 4 euro pe care nu i-am folosit și au dispărut. Au pus termen de valabilitate la credit sa dispare intr-o luna ?
la 29-08-2023 10:36 PM
Case closed! Am găsit in aplicație la convorbiri ceva arată doar cât credit s-a consumat eu am avut opțiunea cu 5 euro și are putine minute naționale si este posibil sa se fi consumat minutele si sa consume credit in contextul in care eu sunând niște persoane fiind in alta rețea.
29-08-2023 07:02 PM - editat 29-08-2023 07:06 PM
Salut,
Nu dispare. E consumat de telefon. 🙂 Cel mai probabil pe date mobile. Exista si o valabilitate a creditului respectiv. Dar nu "dispare" pur si simplu la expirarea acelui termen. Il vei avea, dar nu-l vei putea folosi.
Oricum, daca vrei sa incarci cu credit, cel mai bine ar fi sa activezi din acel credit o optiune cu minute si internet. De exemplu cea de 5 euro, daca resursele incluse sunt suficiente pentru tine.
Poti face asta din contul tau My Orange (preferabil de pe WiFi ca sa nu te taxeze pentru date mobile, sau din versiunea de web), sau de la *100#.
Ai aici optiunile Prepay pe care le poti activa.
29-08-2023 08:33 PM - editat 29-08-2023 08:33 PM
@Alexandru09: Bun venit în Comunitate. Cea mai simplă verificare a situației este mesajul SMS primit de la InfoCredit, apel la 333. Iar dacă ai creditul zero, încearcă să verifici consumul resurselor din ultima perioadă, la detalii convorbiri în contul tău MyOrange. Așa cum ai aflat, cu date mobile activate, creditul poate "dispărea" fără să sesizezi. Revino cu detalii, eventual un screen-shot cu situația creditului descrisă de acele SMSuri.
la 29-08-2023 10:07 PM
Salutare , idea este ca aveam opțiune activa și mi-am mai încărcat cu credit pentru a plăti parcări in zonele care se plătește , opțiunea era valabilă pana pe 29 in situația in care mie credit pe 27 îmi arată zero deci si parcare am plătit de 2 ori câte 60 de cenți …! O sa sa mai uit mai atent luna viitoare ! Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri si ajutor ! O seara buna va doresc !
la 29-08-2023 10:09 PM
In My Orange, ai o sectiune special dedicata pentru detalii convorbiri. Atat in aplicatie cat si pe web.
Vezi ce anume ti-a mancat din credit si cat. 🙂
la 29-08-2023 10:36 PM
Case closed! Am găsit in aplicație la convorbiri ceva arată doar cât credit s-a consumat eu am avut opțiunea cu 5 euro și are putine minute naționale si este posibil sa se fi consumat minutele si sa consume credit in contextul in care eu sunând niște persoane fiind in alta rețea.
29-08-2023 10:40 PM - editat 29-08-2023 10:42 PM
There you go. 🙂 Posibil sa fie de acolo.
Ca sa vezi toate detaliile (numarul apelat, de exemplu)...trebuie sa descarci raportul in format xls. Ai in coltul din dreapta jos buton dedicat pentru asta / sau expediere pe mail.
Dar se poate sa fie de acolo, intr-adevar.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor