anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela de la Yoxo la PrePay

appks
Junior entuziast

Cartela de la Yoxo la PrePay, luna trecuta si incarcata cu doi euro, prin transfer de credit, nefolosita, dar totusi cu acest credit, msj. prin chat djingo: cartela a fost inchisa, din cauza de inactivitate...?!😕😳?!

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai nevoie de o reincarcare de minim 5 euro credit.

Client Orange

appks
Junior entuziast

Salut...incarcarea de doi euro,nu conteaza?! cum ramane cu acel credit 🤔esti sigur...daca incarc cu 5,merge?!🤨

Transferurile dintr-un cont in altul nu se considera "reincarcari". Cel putin nu in sensul clasic in care platesti pentru acel credit. In plus, ofera valabilitate doar 5 zile.

Ai mai multe informatii aici.

Daca acea cartela inca isi ia semnal, poti sa incarci cu 5 euro credit, eventual activezi si o optiune, si ar trebui sa fie ok. Daca nu-si mai ia semnal...e mai complicat.

Client Orange

appks
Junior entuziast

Mersi veteranule...👍🏻de info cu transferul de credit...am citit,hmda,pai creditul expirase...cand pun cartela fie in router,fie in smartphone,gaseste reteaua...dar nu se poate inregistra si conecta...acum sa incerc varianta propusa...sa vad si raspunsul de la operatorul orange...revin,sa vedem care-i baiul...😵💫

Pololică
#StarMember

Salutare!

Poti detalia putin mai mult? Am luat acum o luna o cartela Orange cu credit 0 (am avut nevoie de o decodare a unui GPS si era necesar doar semnal). Pe ambalaj era specificat clar ca acea cartela, neincarcata (nu conta daca ar fi primit apeluri sau SMS-uri), s-ar fi inchis in 7 zile. Ai primit vreun mesaj (SMS) de genul asta si ti-a scapat?

appks
Junior entuziast

Salutare,pai nu,cartela folosita de n ori,intre Prepay si Yoxo,era incarcata cu acesti doi euro,dar nu am folosit-o de luna trecuta,de cand am inchis Yoxo,si am trecut pe Prepay...cand sa o folosesc zilele trecute...intrebai,operatorul prin aplicatie,si raspunsul este ca a fost inchisa,astept sa vad dac. poate fi reactivata...dar sunt cam aglomerati operatoratorii

DanielaH
Moderator

@appks, s-a rezolvat situația?