la 03-03-2023 08:32 PM - editat ultima oară la 06-03-2023 09:02 AM de DanielaH
la 03-03-2023 09:45 PM
numarul de "PrePay" poate fi recuperat intr un sediu Orange aplicand pentru un abonament de 6 luni - vezi sa ai la tine cartela sim "fizic" ... (asta sa nu cumva ca numarul tau deja sa fie distribuit unui alt "utilizator" Orange)
la 03-03-2023 09:55 PM
Dacă numărul este suspendat ca în screenshot-ul de mai jos (numărul din mijloc) atunci nu e nevoie decât de o reîncărcare.
la 04-03-2023 09:15 AM
dupa cate ample detalii primite de la "user" avem eu zic sa scoatem globu sa ghicim 🙂
la 06-09-2025 10:01 AM
Îmi apare la fel, dar am câștigat gratuit 6€ credit și era valabilă în meniul de opțiuni, dar acum câteva zile mi-a expirat internetul și acum apare numărul suspendat și în meniul de opțiuni nu îmi mai apare nici opțiunea gratuită. Ce pot face?
la 06-09-2025 10:37 AM
@Benny12: Pentru activare, reîncarci contul prepay. Atenție: opțiunile până la 4€ nu prelungesc perioada de grație ci doar perioada activă. Pe de altă parte, dacă ai avut o opțiune de 6€ câștigată la "BonusPocus" asigură-te că aceasta nu a expirat. Are valabilitate doar 60de zile de la câștigarea ei.
la 06-09-2025 11:52 AM
Da știu că nu a expirat, dar nu-mi mai apare acolo, apare doar ceva cu 10 GB CLOUD care e gratuită și activată, în rest nimic că voiam să o activez pe aia. Am mai pățit asta și până nu mi-am reîncărcat cartela nu mi-a apărut
06-09-2025 12:50 PM - editat 06-09-2025 12:51 PM
Mergi pe varianta simpla, daca opțiunea 6 euro gratuita este disponibilă. Nu se merita să încarci cu 5 euro. Activează opțiunea de 1 euro. În câteva ore statusul suspendat din aplicație va dispărea și opțiunea gratuita va deveni vizibilă.
la 03-03-2023 09:46 PM
@cidul147: Bun venit în Comunitate. Dacă te referi la faptul că, în dreptul numărului prepay din contul MyOrange apare numărul ca "suspendat", atunci numărul este de fapt în perioda de grație. Pentru a activa numărul (contul) este suficient să reîncarci sau să activezi o extraopțiune pe numărul respectiv. Revino cu detalii pentru alte clarificări.
04-03-2023 02:49 AM - editat 04-03-2023 04:24 AM
Salutare! Numărul prepay orange suspendat poate fi activat printr-o reîncărcare de minim 4 euro din aplicația My Orange/site Orange/altă metodă de reîncărcare disponibilă.
la 01-03-2024 05:31 PM
Am activat prin website cu extraoptiune de 12 EUR si numarul tot apare suspendat. de ce?
la 01-03-2024 06:03 PM
@Rox3: Bun venit în Comunitate. Numărul era în perioadă activă sau a expirat inclusiv perioada activă?Ești acum în roaming SEE sau în România. Dacă ești în roaming, atunci de cât timp? Dacă ești în roaming și nu s-a activat roamingul, atunci nici mesaj de activare opțiune nu poți primi. Te așteptăm să detaliezi contextul în care ai activat opțiunea de 12euro.
la 06-03-2023 09:16 AM
@cidul147, te așteptăm să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.
la 07-01-2025 08:39 PM
Aceiasi problema o am si eu, perioada de gratie este pana la sfarsitul lui martie, nu am mai incarcat cartela din septembie, am incarcat o acum cu optiunea de 12 euro, sunt in Olanda si am rooming ul activ
la 08-01-2025 08:15 AM
Ai primit confirmare că opțiunea a fost activată? Ce se întâmplă când încerci să suni sau să accesezi o pagina de Internet?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor