la 20-10-2022 03:57 PM - editat ultima oară la 20-10-2022 04:00 PM de DanielaH
Bună ziua. Copilul are un smart ceas, dar nu ii mai merge cartela, care are deja 8 € pe ea. Am alta cartela dar întrebarea mea este dacă pot transfera credit de pe cea veche pe cea noua având în vedere ca doar ce am reînnoit contractul iar reîncărcabile se fac de pe abonament.
la 20-10-2022 10:44 PM
@cristinalaurav1: Un SIM defect (nefuncțional) se poate schimba în orice Orange Shop, pe baza SIMului și a unei CI. Contul rămâne același, dar se schimbă SIMul problemă. Dacă e vorba de SIM cu număr nou, atunci creditlul nu-l vei putea transfera decât parțial (maxim 3€ lunar).
la 20-10-2022 04:18 PM
In mod normal, transferul resurselor se face automat la o inlocuire de SIM. Daca ai luat o alta cartela, cu alt numar...e mai complicat. Nu stiu daca se mai poate. Dar poti eventual sa intrebi intr-un Orange Shop. Ideea e ca trebuie sa dovedesti cumva ca ambele cartele sunt ale tale.
In mod normal, se puteau transfera intre 1-3 Euro prin servicul Transfera Credit. Ai aici mai multe informatii. Dar se pare ca serviciul nu mai exista. Cel putin la mine nu mai e in meniu la *100#. Daca la tine merge, poti incerca si asa. Eventual faci mai multe transe, daca se poate.
Daca nu...cred ca cea mai buna solutie ramane un drum intr-un Orange Shop.
la 20-10-2022 10:44 PM
@cristinalaurav1: Un SIM defect (nefuncțional) se poate schimba în orice Orange Shop, pe baza SIMului și a unei CI. Contul rămâne același, dar se schimbă SIMul problemă. Dacă e vorba de SIM cu număr nou, atunci creditlul nu-l vei putea transfera decât parțial (maxim 3€ lunar).
la 21-10-2022 04:34 AM
Mulțumesc frumos pt raspuns
la 21-10-2022 06:08 AM
@cristinalaurav1: Cu plăcere. Te așteptăm aici să ne relatezi dacă ți s-a rezolvat problema.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor