la 20-05-2024 08:33 PM - editat ultima oară la 21-05-2024 08:44 AM de DanielaH
Am vrut sa trec de la cartela la abonament dar dupa 4 apeluri la serviciul clienti inca nu am fost contactat
20-05-2024 08:40 PM - editat 20-05-2024 08:46 PM
@Oana9: Bun venit în Comunitate. Poți încerca și alte alternative: fie direct din contul tău MyOrange selectând abonamentul dorit, fie contactând mâine Orange prin intermediul chatbot Djingo: mult mai rapid și mai simplu. Poți desigur să întrebi și într-un magazin Orange, dacă e mai la îndemână.
În MyOrange regăsești secțiunea de abonamente chiar cum deschizi aplicația:
la 20-05-2024 08:57 PM
Salutare!
Nu este nevoie să suni la ei, ci poți trece din My Orange sau accesând ofertele de pe site:
https://www.orange.ro/abonamente/migrare-de-la-cartela/
Dacă dorești totuși să discuți cu ei, poți apela la Chat Djingo ( scrii transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau din aplicația My Orange - cele 3 punctulețe din dreapta jos ( Altele)- Contract și feedback -Scrie-ne și apoi transfer operator.
Se găsesc întotdeauna alternative, doar trebuie să le cauți!
Succes!
20-05-2024 08:58 PM - editat 20-05-2024 08:59 PM
Buna,
Personal prefer din magazinul online.
https://www.orange.ro/magazin-online/abonamente?achizitie=prepay-postpay
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor