la 18-01-2023 03:53 PM - editat ultima oară la 19-01-2023 09:12 AM de GeorgianaD
Am reincarcat contul cu 5 euro, dar nu a functionat.
la 18-01-2023 05:20 PM
Buna Cristina,
Bine ai venit in Comunitate.
Ne poti oferi cumva mai multe informatii? Ce anume s-a intamplat? Ai primit o eroare? De unde ai facut reincarcarea?
Te asteptam cu mai multe detalii.
la 19-01-2023 11:42 AM
@Cristina345, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
la 19-01-2023 11:48 AM
Situația nu s-a rezolvat, doresc banii înapoi pentru reîncărcarea efectuată
19-01-2023 11:57 AM - editat 19-01-2023 11:58 AM
Cristina, din cate inteleg eu, reincarcarea nu s-a facut. De-aia am si intrebat concret, ce anume s-a intamplat. Pentru ca depinde foarte mult de locul in care a aparut problema. In functie de asta, putem sa ne dam seama daca s-a facut plata sau nu. Poti sa vezi asta si in aplicatia bancii.
Oricum, solutia in cazul asta este un apel la 300, 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo. Recomand varianta cu apel.
la 19-01-2023 01:30 PM
Plata a fost efectuata căci în aplicația băncii apare plata. Am încercat și pe chatul Djingo. După efectuarea plății cu succes am așteptăm mesajul precum ca a fost reîncărcata cartele dar nu am primit nimic.
la 19-01-2023 01:37 PM
In regula. La 333 (sau *133#) ce informatii primesti?
la 19-01-2023 01:44 PM
Informațiile primite sunt ca am 0euro credit pana la 30.06.2023 și câteva informații despre GB pe care îl pot utiliza doar cu o opțiune activa de 5e
la 19-01-2023 01:54 PM
Ok. Pe chat ai reusit sa iei legatura cu un consultant? Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator". Daca da, ei ce au zis?
Eu ziceam sa suni, pentru ca se poate ca cei de pe chat sa nu aiba acces la toate informatiile. Ca sa intri in legatura cu un consultant, telefonic, se foloseste secventa 5 - 2 - 0 (ramura 5, subramura 2, optiunea 0).
E posibil sa fie intarzieri in primirea acelor mesaje, sau in acordarea creditului cumparat. Mi s-a mai intamplat si mie. Dar niciodata nu a durat atat de mult (inteleg ca problema e de ieri), si oricum, la un moment dat se primeau si acele mesaje.
Deci da, solutia in cazul asta este sa iei legatura cu un consultant. Fie iti va acorda creditul cumparat, manual, fie puteti vorbi despre o rambursare a sumei. Nu stiu daca si in ce conditii se poate face asta. Deci din nou, sugestia ar fi sa suni si vezi ce se poate face.
Te asteptam cu vesti bune. 🙂
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor