anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reincarcat contul cu 5 euro, dar nu a functionat

Cristina345
Începător

Am reincarcat contul cu 5 euro, dar nu a functionat.

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Cristina,

Bine ai venit in Comunitate.

Ne poti oferi cumva mai multe informatii? Ce anume s-a intamplat? Ai primit o eroare? De unde ai facut reincarcarea?

Te asteptam cu mai multe detalii.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Cristina345, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.

Situația nu s-a rezolvat, doresc banii înapoi pentru reîncărcarea efectuată 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

 

Cristina, din cate inteleg eu, reincarcarea nu s-a facut. De-aia am si intrebat concret, ce anume s-a intamplat. Pentru ca depinde foarte mult de locul in care a aparut problema. In functie de asta, putem sa ne dam seama daca s-a facut plata sau nu. Poti sa vezi asta si in aplicatia bancii. 

Oricum, solutia in cazul asta este un apel la 300, 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo. Recomand varianta cu apel. 

Client Orange

Plata a fost efectuata căci în aplicația băncii apare plata. Am încercat și pe chatul Djingo. După efectuarea plății cu succes am așteptăm mesajul precum ca a fost reîncărcata cartele dar nu am primit nimic.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

In regula. La 333 (sau *133#) ce informatii primesti?

Client Orange

Informațiile primite sunt ca am 0euro credit pana la 30.06.2023 și câteva informații despre GB pe care îl pot utiliza doar cu o opțiune activa de 5e

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok. Pe chat ai reusit sa iei legatura cu un consultant? Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator". Daca da, ei ce au zis?

Eu ziceam sa suni, pentru ca se poate ca cei de pe chat sa nu aiba acces la toate informatiile. Ca sa intri in legatura cu un consultant, telefonic, se foloseste secventa 5 - 2 - 0 (ramura 5, subramura 2, optiunea 0).

E posibil sa fie intarzieri in primirea acelor mesaje, sau in acordarea creditului cumparat. Mi s-a mai intamplat si mie. Dar niciodata nu a durat atat de mult (inteleg ca problema e de ieri), si oricum, la un moment dat se primeau si acele mesaje.

Deci da, solutia in cazul asta este sa iei legatura cu un consultant. Fie iti va acorda creditul cumparat, manual, fie puteti vorbi despre o rambursare a sumei. Nu stiu daca si in ce conditii se poate face asta. Deci din nou, sugestia ar fi sa suni si vezi ce se poate face.

Te asteptam cu vesti bune. 🙂

Client Orange