anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reîncărcat aseară cu 5€ credit, iar azi îmi arată că am 0€

Ance
Începător

Bună!

Am reîncărcat aseară cu 5€ credit, iar azi îmi arată că am 0€ credit activ, abia de l-am folosit… De ce? Ce am/n-am făcut?Ajutor!!!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Dacă nu ai activat o opțiune cu minute, net și sms-uri, creditul se consumă foarte repede, pentru că,,la liber" totul este foarte scump. Deci, pe viitor, te sfătuiesc să activezi opțiuni, dacă ești în țară. Dacă ești cumva in roaming, da, după ce nu ți se mai permite accesul la resurse datorită utilizării rezonabile ale acestora in roaming, nu ai ce să faci, decât să folosești credit până la întoarcerea în țară sau wifi și aplicații dedicate, eventual un prepay local.

Dar revin, dacă ești în țară, trebuie să activezi o opțiune cu minute, net, SMS, din My Orange. Detalii aici:

https://www.orange.ro/prepay/

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Dacă nu ai activat o opțiune cu minute, net și sms-uri, creditul se consumă foarte repede, pentru că,,la liber" totul este foarte scump. Deci, pe viitor, te sfătuiesc să activezi opțiuni, dacă ești în țară. Dacă ești cumva in roaming, da, după ce nu ți se mai permite accesul la resurse datorită utilizării rezonabile ale acestora in roaming, nu ai ce să faci, decât să folosești credit până la întoarcerea în țară sau wifi și aplicații dedicate, eventual un prepay local.

Dar revin, dacă ești în țară, trebuie să activezi o opțiune cu minute, net, SMS, din My Orange. Detalii aici:

https://www.orange.ro/prepay/

Baftă!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Ca sa-ti raspund punctual la intrebare, ceea ce n-ai facut a fost sa activezi o optiune cu resurse incluse pe baza acelui credit. Ca urmare, taxarea s-a produs din credit, care….s-a consumat extrem de repede.

Pe viitor, daca ai WiFi, inchide datele mobile si foloseste WiFi-ul ca sa activeazi o optiune din aplicatia My Orange. In felul asta vei primi si un extra bonus de 100 GB conform ofertei de aici.

Daca nu ai acces la WiFi, poti sa folosesti meniul *100# si sa-ti activezi optiunea de acolo. Cu mentiune ca, in cazul asta, nu vei mai primi acel bonus de net.

De ce WiFi si date mobile inchise? Ca sa nu te taxeze din credit, pentru date mobile, inainte sa apuci sa activezi optiunea cu resurse.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Ance: Bun venit în Comunitate. Mister ușor de clarificat: În locul activării unei opțiuni de 5€ cu resurse incluse, ai utilizat credit la tarife standard consumând creditul. Mai multe despre opțiunile prepay regăsești aici. Recomandare: reîncarcă din nou din MyOrange, dar activând opțiune cu resurse. 

Anca07
#StarMember

Buna Ance,

S-a clarificat situatia? De obicei 5€ credit inseamna foarte putin daca navighezi pe internet din acest credit, sau efectuezi cateva apeluri. Varianta cea mai buna, sugerata si de colegi, ar fi fost sa activezi o extraoptiune din cele disponibile, si sa nu folosesti direct creditul pentru diverse servicii.

Te asteptam sa ne spui daca s-a clarificat situatia, si daca ai reusit sa intelegi ce s-a intamplat.

Zi frumoasa sa ai!🌞❄️