anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am incarcat un numar direct cu minute in loc sa il incarc cu euro

Madalina01
Începător

Am incarcat un numar direct cu minute in loc sa il incarc cu euro, as putea sa mai fac ceva ca sa schimb din minute in euro?

3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember

Salut!

Daca nu au trecut 24 de ore de la reincarcare si nu ai consum (resursele sunt intacte), suna la 300 si cere transformarea optiunii in credit.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Madalina!

Bine ai venit in Comunitate!

In mod normal, nu. 🙂 Si nici nu te incurca cu nimic in cazul asta. Decat daca nu aceea era optiunea pe care o voiai. In rest, beneficiile sunt aceleasi, si optiunea se dezactiveaza automat la expirarea ei, moment in care poti incarca normal cu credit si activa o optiune pe baza lui. 

Dar, asa cum zicea si Pololica, da un telefon la 300 si vezi daca te pot ajuta ei cumva. Nu e o garantie ca va functiona, dar, in experienta mea (mi s-a mai intamplat si mie), se rezolva.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Madalina01, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?