anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am cumpărat 5€ credit și am încercat să îmi activez un bonus

Dragneaalex
Vizitator

Am cumparat 5€ credit, apoi am incercat din aplicația my Orange sa imi activez un bonus la reîncărcare, cei 5€ mi-au dispărut și am rămas fără bani și fără bonusul pe care l-am cumpărat cu cei 5€ euro credit 

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Odată ce ai încărcat cu credit, ai folosit datele mobile?

Aveai o opțiune activa?

Poti detalia despre ce bonus este vorba?

Poți verifica in aplicația my Orange la detalii convorbirii exact ce sa întâmplat cu creditul.

Daca este vorba de o eroare, atunci contactează serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a remedia problema.

FLo1
#StarMember

@Dragneaalex: Utilizarea datelor mobile pentru activarea unei opțiuni din MyOrange conduce la consumarea creditului și imposibilitatea activării unei opțiuni, mai ales dacă nu există credit suficient pentru acea opțiune. Puteai utiliza  o conexiune wifi sau să apelezi la *100# - SelfCare. 

Bonusul se primește și se activează doar la activarea unei opțiuni de minim 5€ din MyOrange. Te așteptăm cu detalii. 

DanielaH
Moderator

@Dragneaalex, bun venit în Comunitate!

Aveai sau nu vreo opțiune activă? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.