la 11-03-2025 06:44 PM - editat ultima oară la 12-03-2025 08:30 AM de DanielaH
Am cumparat 5€ credit, apoi am incercat din aplicația my Orange sa imi activez un bonus la reîncărcare, cei 5€ mi-au dispărut și am rămas fără bani și fără bonusul pe care l-am cumpărat cu cei 5€ euro credit
11-03-2025 06:48 PM - editat 11-03-2025 07:08 PM
Salut,
Odată ce ai încărcat cu credit, ai folosit datele mobile?
Aveai o opțiune activa?
Poti detalia despre ce bonus este vorba?
Poți verifica in aplicația my Orange la detalii convorbirii exact ce sa întâmplat cu creditul.
Daca este vorba de o eroare, atunci contactează serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a remedia problema.
la 12-03-2025 12:56 AM
@Dragneaalex: Utilizarea datelor mobile pentru activarea unei opțiuni din MyOrange conduce la consumarea creditului și imposibilitatea activării unei opțiuni, mai ales dacă nu există credit suficient pentru acea opțiune. Puteai utiliza o conexiune wifi sau să apelezi la *100# - SelfCare.
Bonusul se primește și se activează doar la activarea unei opțiuni de minim 5€ din MyOrange. Te așteptăm cu detalii.
la 12-03-2025 10:06 AM
@Dragneaalex, bun venit în Comunitate!
Aveai sau nu vreo opțiune activă? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor