la 21-12-2022 01:39 PM - editat ultima oară la 22-12-2022 08:50 AM de DanielaH
Bună,
Trebuie să dau un reply la un sms primit de la BCR pe care nu-l pot. Primesc instant un sms de la Orange afirmând ca nu am suficient credit, chiar dacă ieri am reîncărcat numărul.
La BCR au zis că trebuie să fac ceva setări pe telefonul meu.
cineva a întâmpinat cu aceasta problemă, și dacă a putut să se rezolvă cum a procedat.
Am încercat pe 2 telefoane, de pe un Xiaomi și după de pe un Huawei.
21-12-2022 01:51 PM - editat 21-12-2022 01:51 PM
Salut,
Numarul e portat cumva? Numarul la care trebuie sa dai SMS e vizibil? Poti sa ni-l comunici cumva?
la 21-12-2022 01:53 PM
Cel mai probabil ai nevoie de bani, nu doar de optiune. Unele numere, desi se incadreaza in tariful standard (0.05E), nu sunt incluse in sms-urile si se taxeaza.
la 21-12-2022 01:58 PM
@Jatoo ai reincarcat cu optiune sau cu credit? La 333 ce credit ai disponibil?
la 21-12-2022 02:00 PM
Salutare, @Jatoo
Reincarcarea de ieri s-a facut cu credit sau cu minute? Daca a fost cu credit, verifica sa nu se fi terminat deja...
Daca ai reincarcat cu minute, posibil ca acel numar al bancii sa necesite un cost suplimentar, deci sa ai nevoie de credit pentru a trimite.
la 21-12-2022 02:24 PM
Deja am fost reîncărcat cu opțiunea de 5 euro, iar pe cursul zilei de ieri am încărcat cu 1 euro credit pe care am făcut din nou azi, deci în teorie ar trebuii să am 2 euro credit pe numărul.
Numarul pe care trebuie să trimit mesajul este 1809
la 21-12-2022 02:27 PM
Atunci posibil sa fie din setarile telefonului, sa nu poata trimite mesaje scurte.
In functie sistemul de operare al telefonului, daca ai Android sau IOS, ai aici pasii:
https://www.media-max.ro/probleme-trimitere-mesaje-sms-numar-scurt/
la 21-12-2022 02:34 PM
Numarul e portat?
la 21-12-2022 02:46 PM
@Jatoo: Bun venit în Comunitate. ”Deja am fost reîncărcat cu opțiunea de 5 euro”. Să înțeleg că nu ai efectuat personal încărcarea? De unde știi atunci cum a fost efectuată încărcarea? Cel mai simplu, înainte de alte detalii și scenarii, ar fi de ajutor screen-shot după mesajul primit de la Orange privind confirmarea încărcării. Sau cel puțin un mesaj actual cu mesajul de la 333. Te așteptăm cu detalii.
21-12-2022 02:56 PM - editat 21-12-2022 02:58 PM
Conform brosurii cu tarifele pentru numerele scurte de aici, sms-ul catre 1809 ar trebui sa fie taxat la tarif "standard". Deci teoretic, cei 1-2 euro disponibili pe cont (daca mai sunt) ar trebui sa fie mai mult decat suficienti pentru a trimite acel SMS.
Daca nu ai facut asta deja, incearca si un apel la 300 si vezi daca nu e vreo problema pe contul tau.
la 21-12-2022 02:59 PM
De la 333 am primit ulterior mesajul că am 0 euro credit activ, nu am înțeles de ce, chiar dacă am reîncărcat de două ori cu 1 euro credit, am contactat orange la 0374300300 și au zis că acele 2 euro cu care eu am reîncărcat cartela au transformat într-o opțiune de 3 euro (nu știu cum a transformat într-o opțiune de 3 euro când eu am încărcat de 2 ori cu câte 1 euro)
În fine, au re-transformat opțiunea în credit și am putut să le trimit mesajul.
Mulțumesc pentru ajutorul oferit a tuturor care au dat răspunsuri, xo
la 22-12-2022 10:46 AM
@Jatoo: Vezi să nu fi avut EO de 3 euro recurentă pe cont. Altfel, nici o opțiune nu se activează singură. Iar pentru opțiunile EO activate de 1 euro dacă nu ai primit confirmarea sunt ca inexistente.
E bine dacă în final ai clarificat situația. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. Numai bine!
la 21-12-2022 03:22 PM
La Orange de pe cartela prepay nu poți trimite SMS către numere scurte indiferent dacă ai sau nu ai credit.
21-12-2022 03:36 PM - editat 21-12-2022 03:46 PM
Hmm...ai incercat? 🙂 Pentru ca eu am trimis mai devreme un SMS la 1809 si...a mers. Nu mi-a dat mesaj de credit insuficient sau ceva. Deci nu pare sa fie o problema cu prepay-ul in general. Dar se poate sa fie o chestie specifica pe cont.
la 21-12-2022 03:55 PM
@arsradu, asa stiam si eu, ca merge sa trimiti si mesaje scurte de pe PrePay... deci posibil sa fie ori din setarile telefonului ori ceva pe cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor