anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am întâmpinat probleme la trimiterea unui mesaj la 1809

Jatoo
Junior

Bună, 

Trebuie să dau un reply la un sms primit de la BCR pe care nu-l pot. Primesc instant un sms de la Orange afirmând ca nu am suficient credit, chiar dacă ieri am reîncărcat numărul.

La BCR au zis că trebuie să fac ceva setări pe telefonul meu.

Screenshot_20221221_133519.jpg

 cineva a întâmpinat cu aceasta problemă, și dacă a putut să se rezolvă cum a procedat.

Am încercat pe 2 telefoane, de pe un Xiaomi și după de pe un Huawei. 

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember

Salut,

Numarul e portat cumva? Numarul la care trebuie sa dai SMS e vizibil? Poti sa ni-l comunici cumva?

Client Orange

Pololică
#StarMember

Cel mai probabil ai nevoie de bani, nu doar de optiune. Unele numere, desi se incadreaza in tariful standard (0.05E), nu sunt incluse in sms-urile si se taxeaza.

arsradu
#StarMember

@Jatoo ai reincarcat cu optiune sau cu credit? La 333 ce credit ai disponibil?

Client Orange

And04
Senior

Salutare, @Jatoo 

Reincarcarea de ieri s-a facut cu credit sau cu minute? Daca a fost cu credit, verifica sa nu se fi terminat deja...

Daca ai reincarcat cu minute, posibil ca acel numar al bancii sa necesite un cost suplimentar, deci sa ai nevoie de credit pentru a trimite.

Jatoo
Junior

Deja am fost reîncărcat cu opțiunea de 5 euro, iar pe cursul zilei de ieri am încărcat cu 1 euro credit pe care am făcut din nou azi, deci în teorie ar trebuii să am 2 euro credit pe numărul.

Numarul pe care trebuie să trimit mesajul este 1809

Atunci posibil sa fie din setarile telefonului, sa nu poata trimite mesaje scurte.

In functie sistemul de operare al telefonului, daca ai Android sau IOS, ai aici pasii:

https://www.media-max.ro/probleme-trimitere-mesaje-sms-numar-scurt/

 

Numarul e portat?

Client Orange

@Jatoo: Bun venit în Comunitate. ”Deja am fost reîncărcat cu opțiunea de 5 euro”. Să înțeleg că nu ai efectuat personal încărcarea? De unde știi atunci cum a fost efectuată încărcarea? Cel mai simplu, înainte de alte detalii și scenarii, ar fi de ajutor screen-shot după mesajul primit de la Orange privind confirmarea încărcării. Sau cel puțin un mesaj actual cu mesajul de la 333. Te așteptăm cu detalii.

Conform brosurii cu tarifele pentru numerele scurte de aici, sms-ul catre 1809 ar trebui sa fie taxat la tarif "standard". Deci teoretic, cei 1-2 euro disponibili pe cont (daca mai sunt) ar trebui sa fie mai mult decat suficienti pentru a trimite acel SMS. 

Daca nu ai facut asta deja, incearca si un apel la 300 si vezi daca nu e vreo problema pe contul tau.

Client Orange

Jatoo
Junior

De la 333 am primit ulterior mesajul că am 0 euro credit activ, nu am înțeles de ce, chiar dacă am reîncărcat de două ori cu 1 euro credit, am contactat orange la 0374300300 și au zis că acele 2 euro cu care eu am reîncărcat cartela au transformat într-o opțiune de 3 euro (nu știu cum a transformat într-o opțiune de 3 euro când eu am încărcat de 2 ori cu câte 1 euro)

În fine, au re-transformat opțiunea în credit și am putut să le trimit mesajul.

Mulțumesc pentru ajutorul oferit a tuturor care au dat răspunsuri, xo

@Jatoo: Vezi să nu fi avut EO de 3 euro recurentă pe cont. Altfel, nici o opțiune nu se activează singură. Iar pentru opțiunile  EO activate de 1 euro dacă nu ai primit confirmarea sunt ca inexistente. 

E bine dacă în final ai clarificat situația. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. Numai bine!

Anonim
Neaplicabil

La Orange de pe cartela prepay nu poți trimite SMS către numere scurte indiferent dacă ai sau nu ai credit.

Hmm...ai incercat? 🙂 Pentru ca eu am trimis mai devreme un SMS la 1809 si...a mers. Nu mi-a dat mesaj de credit insuficient sau ceva. Deci nu pare sa fie o problema cu prepay-ul in general. Dar se poate sa fie o chestie specifica pe cont.

Client Orange

@arsradu, asa stiam si eu, ca merge sa trimiti si mesaje scurte de pe PrePay... deci posibil sa fie ori din setarile telefonului ori ceva pe cont.