la 18-03-2024 04:58 PM
Am cerut trecerea unui număr Orange de pe abonament pe cartelă prepay...
Orange a considerat că e ok să se răzbune și să îmi creeze probleme pentru acest fapt, pretinzând că „nu am cerut PĂSTRAREA NUMĂRULUI pe cartela prepay”, așa că l-au dezactivat total.
Deoarece numărul respectiv aparține unei persoane juridice, orange au fost nevoiți să îl reactiveze, după 2 - DOUĂ - luni în care firma a fost privată de telefon, printr-o acțiune pe pe cale legală.
Supărați probabil de eșecul suferit, orange au găsit o nouă modalitate de a mă șicana...
La reactivarea numărului am primit - ca și compensare pentru abuzul companiei orange - o ofertă prepay de 3 euro, cu 30 GB net național.
Azi am fost sunată de o angajată care mi-a cerut imperios să reîncarc imediat cartela cu suma de 4 euro, ca să „nu pierd din nou numărul”.
Considerând că spune adevărul, am reîncărcat cu cei 4 euro - ca să primesc imediat un mesaj care spune că mi-a fost „activată” o opțiune de 4 euro, cu ... 500 MB net național!
Mai pe scurt, persoana respectivă a mințit ca să mă convingă să încarc cu 4 euro, cu scopul clar de a mă face să PIERD opțiunea promoțională de 3 euro care fusese oferită tot de orange?!
Gestul e incalificabil, nici nu am ce să mai comentez.
Atașez printscreen cu cererea de trecere a abonamentului pe prepay CU PĂSTRAREA NUMĂRULUI, și mesajele orange despre oferta promo cu 3 euro și despre anularea aceleiași oferte prin practici înșelătoare.
Acum , toți cei care citesc acest post au libertatea de a decide dacă doresc să mai rămână clienții unei asemenea companii...
Vă urez zile senine!
la 18-03-2024 05:17 PM
O situație tare neplăcută.
Păcat că se întâmplă astfel de lucruri.
Totuși și cu dovada mesajului de păstrare a numarului cei de la Orange nu au vrut să vă ajute in sensul că erori de comunicare/umane se mai întâmplă.😞😞😞😞
18-03-2024 05:56 PM - editat 18-03-2024 05:57 PM
Salut!
Nasol si urat ce s-a intamplat. Totusi, parerea mea este ca nu au facut-o din rea-vointa si din razbunare, ci au facut-o din incompetenta. Mai nou vad ca majoritatea operatorilor de pe la toate companiile sunt varza, habar nu au ce e cu ei si pe ce lume traiesc, din pacate...
Zile senine si tie!
la 20-03-2024 06:15 PM
,,BlackWolf" - subscriu si eu celor afirmate de tine. Din pacate se fac angajari cum se fac si in call center si nu numai, cand ai nevoie de ajutor, gasesti tot felul de incompetenti si obraznici, fara cei sapte ani de-acasa, cu manageri cu toti. Eu am patit-o dar cunoscandu-mi drepturile morale si contractuale, respectivii au fost sanctionati! Stai sa vezi pana unde merg eu cu ei cu faza cu abonamentul meu fibra 2300 cu download impartit la 2 si la 3, adica serviciu cu disfunctionalitati! Va tin la curent precum v-am promis!
21-03-2024 04:05 AM - editat 21-03-2024 04:07 AM
Așa este, din păcate, am pățit și eu așa cu operatori de 2 bani de pe la Orange și Vodafone, dar am rezolvat până la urmă...
Sper să rezolvi și tu problema asta nasoală de acum...
Să ne ții și la curent!
la 18-03-2024 06:49 PM
Salutare!
Da, nu este deloc plăcut ceea ce citesc pe aici și nu pot să cred că ar fi în stare să facă cineva așa ceva în mod intenționat. Dacă a procedat așa, e cu atât mai neplăcut!
Părerea mea este că, ar trebui să le faci o sesizare, în care să le explici aceleași lucruri de aici. Sesizarea o poți depune din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să ți se repara nedreptatea!
Succes!
la 18-03-2024 06:55 PM
Abonamentul era ORO sau OROC?
OROC nu are prepay, asa ca atunci cand reziliezi un abonament, chiar daca ceri pastrarea numarului, iti inchide numărul.
Dacă nu era OROC, atunci, din lipsa de profesionalism, au inchis numarul. Eu am patit asa la telekom. Trebuia să se facă cartela reîncarcabila, dar cand apelam numărul spunea număr incorect. Se mai întâmpla, măcar bine că a reactivat numărul și nu l-ati pierdut de tot
la 19-03-2024 02:04 PM
Multumesc pentru raspuns.
Abonamentul era ORO, vechi de peste 10 ani, nu are nimic de a face cu ORO-C
Nu stiu ce se intampla cu orange in ultima vreme, dar ceva nu e in regula...
19-03-2024 06:28 PM - editat 19-03-2024 06:30 PM
Întradevăr, de la un timp orange face diferite chestii neînregulă.
Din câte am sesizat, de mai multe ori, pe site, la activarea unui abonament nou nu il activează în ORO, ci în OROC. Nu înțeleg de ce fac acest lucru, daca tot se spune că prin vară OROC va fi absorbita.
Probabil este o strategie sau ceva, sincer nu știu, dar nu este ok ca orange să îți activeze abonament la OROC,clientul dorind servicii ORO
În ceea ce privește situația dvs. este o eroare destul de mare. 2 LUNI în care cineva să rămână fără nr. de telefon este nemaipomenit. Probabil era cineva fără experiență, sau, un angajat care nu era ORO. După cum am spus, eu pățisem așa la telekom, dar cand m-am dus in magazin (adevarul e că mă cunoșteam cu doamna de acolo) si a reactivat numărul într-un minut.
Oricum și faza cu creditul este urâtă. Putea să spună mai ușor să reîncărcați din aplicație cu optiune direct, decat cu credit. Unii mai mult încurcă decât să ajute.
la 19-03-2024 09:42 AM
Imi amintesc pe vremuri avea Vodafone un forum, iar la subiectul "Abonamente" era plin cu postari de tipul "Teapa marca Vodafone". Peste cativa ani, acel forum a fost inchis. Sunt curios daca si Orange va face la fel.
Referitor la problema ta, da a iesit urat, iar unul din motive este externalizarea serviciului clienti aka suni la serviciul clienti si vorbesti cu oameni care nu sunt angajati Orange, deci nu le prea pasa de problema ta.
Iti sugerez sa le trimiti un email, acolo chiar iti raspunde cineva de la ORO si din propria experienta stiu ca se rezolva.
Succes!
la 19-03-2024 09:58 AM
@mrsalexander, îmi pare rău pentru situația ta. Dacă vrei s-o verificăm și noi cu colegii, te rog trimite-ne numărul de telefon în mesaj privat. Mulțumim.
la 20-03-2024 02:03 PM
Am fost contactata de orange, si asigurata ca situatia s-a remediat.
Sa speram ca e adevarat.
Foarte multe probleme si necazuri in ultima vreme la aceasta companie.
Pacat ca isi creeaza singuri platforma negativa prin astfel de practici cel putin ciudate!
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns, numai bine va doresc la toti!
la 20-03-2024 06:10 PM
În momentul în care ai anunțat ca vrei trecerea nr pe pre pay, nu ai fost "asaltata" cu contra oferte?
21-03-2024 11:32 AM - editat 21-03-2024 11:34 AM
asa este ai dreptate cu acest topic @mrsalexander exact la fel am patit si eu dupa o tentativa de portare de la Orange la Digi a abonamentului. Orange mi-au inchis complet numarul de telefon, pretinzand la fel ca eu sunt vinovat ca nu am solicitat pastrarea numarului. Ca sa vedem cata incultura este aici, si ca unii sunt angajati doar ca sa raspunda la telefon, li se dau un set de intrebari si raspunsuri si urmeaza un standard de la care nu au voie sa se abata si asta e (asta o stiu de la cineva din sursa) .. dupa problema asta, o doamna de la Orange asa tare draguta.. dupa ce numarul de telefon mi-a fost inchis complet si abonamentul dezactivat..(DESI AM PRIMIT si acceptat in timp util CONTRAOFERTA DE LA ORANGE SI O ACCEPTASEM DEJA PT A RAMANE IN CONTINUARE DUPA 15 ANI LA ORANGE) ,dupa ce numarul de telefon mi-a fost inchis complet si abonamentul dezactivat , si reactivat la cateva zile, doamna imi zice :" da de ce nu ne-ati sunat ca sa va reactivam numarul?" de aici ne putem da seama de incompetenta unor angajati din pacate..eu i-am raspuns : Doamnaaaaaa, daca numarul era inchis de pe ce sa va sun? " a zis ca de la un prieten de pe telefon.. au niste texte... doar ca sa iasa basma curata...din orice poveste... astfel de chestii se pot solutiona si pe cale legala cu o reclamatie la ANPC la Protectia Consumatorului..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor