anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În cazul refuzului înlocuirii cartelei SIM Prepay

Anonim
Neaplicabil

Am o nedumerire, până azi nu mi s-a întâmplat dar aș vrea să știu: dacă un angajat din orice magazin Orange, exceptând francizele, ar refuza să îmi înlocuiască gratuit sau contra sumei de maximum 2 Euro cartela SIM Prepay, invocând faptul că această înlocuire nu se poate face decât prin trecerea la un abonament, acesta ar fi caz de ANCOM sau nu? Și cum aș putea soluționa această eventuală problemă, pe ce căi?

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Ii spui ca e ilegal si imoral sa te oblige sa treci pe abonament. Pe un ton ferm ii explici ca stii care sunt drepturile tale si ca ii faci reclamatie la compania mama. Daca vede ca stii ce vorbesti, va schimba foaia. Sau mergi la alt magazin Orange.

Ii poti arata si ce scrie aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca iti cere acest lucru, solicita regulamentul prin care este acoperit de abonarea obligatorie.

Am fost cu sotia in weekend sa vada ce oferta ii face Vodafone la fidelizare (intr-unul din magazinele lor) si primise o oferta cu deschidere pentru al doilea abonament de 5E (deci, abonamentul ei, plus al doilea [secundar] plus telefon). Agentul s-a justificat ca asa i-a oferit sistemul. Evident, am intrebat care este oferta fara acel abonament secundar si pretul s-a marit cu 1E. Ma gadesc ca daca, pe perioada celor doi ani de abonament, vrei sa pleci mai devreme, despagubirile le platesti la dublu...

@delfinas  mi-ai adus aminte de reclama aia: sunt cetatean european... (nu mai continui, ca deja se va zambi mai departe). E bine sa-si cunoasca drepturile, dar sa si stie ca poate schimba magazinul in cazul in care nu considera ca primeste ceva util.

arsradu
#StarMember

Salut,

Pana la ANCOM, problema e locala, si consider ca trebuie tratata ca atare, cu seful de magazin.

Nimeni nu-ti poate refuza o schimbare de SIM, decat daca nu au SIM-uri blank cu care sa se faca inlocuirea. NU EXISTA conditionare pentru schimbarea de SIM pe motiv ca trebuie sa treci pe abonament! Asta e o strategie (ilegala) de a constrange un client sa-si faca abonament astfel incat ei, angajatii din magazinul respectiv, sa-si poata face target-ul de abonamente! Nu exista o astfel de conditie.

Ca idee, vorbim de un Orange Shop sau magazin partener Orange? Ne poti spune despre ce magazin este vorba?

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, se mai practică, cu abuz de putere! Și eu zic să le spui că este ilegal, iar dacă nu reușești, mergi la un Shop mai important din apropiere sau zona ta și trebuie să reușești fără probleme.

Poți face și o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!