la 09-08-2023 01:52 PM
Am o nedumerire, până azi nu mi s-a întâmplat dar aș vrea să știu: dacă un angajat din orice magazin Orange, exceptând francizele, ar refuza să îmi înlocuiască gratuit sau contra sumei de maximum 2 Euro cartela SIM Prepay, invocând faptul că această înlocuire nu se poate face decât prin trecerea la un abonament, acesta ar fi caz de ANCOM sau nu? Și cum aș putea soluționa această eventuală problemă, pe ce căi?
09-08-2023 02:17 PM - editat 09-08-2023 02:19 PM
Ii spui ca e ilegal si imoral sa te oblige sa treci pe abonament. Pe un ton ferm ii explici ca stii care sunt drepturile tale si ca ii faci reclamatie la compania mama. Daca vede ca stii ce vorbesti, va schimba foaia. Sau mergi la alt magazin Orange.
Ii poti arata si ce scrie aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70
la 09-08-2023 02:25 PM
Salutare!
Daca iti cere acest lucru, solicita regulamentul prin care este acoperit de abonarea obligatorie.
Am fost cu sotia in weekend sa vada ce oferta ii face Vodafone la fidelizare (intr-unul din magazinele lor) si primise o oferta cu deschidere pentru al doilea abonament de 5E (deci, abonamentul ei, plus al doilea [secundar] plus telefon). Agentul s-a justificat ca asa i-a oferit sistemul. Evident, am intrebat care este oferta fara acel abonament secundar si pretul s-a marit cu 1E. Ma gadesc ca daca, pe perioada celor doi ani de abonament, vrei sa pleci mai devreme, despagubirile le platesti la dublu...
@delfinas mi-ai adus aminte de reclama aia: sunt cetatean european... (nu mai continui, ca deja se va zambi mai departe). E bine sa-si cunoasca drepturile, dar sa si stie ca poate schimba magazinul in cazul in care nu considera ca primeste ceva util.
09-08-2023 03:43 PM - editat 09-08-2023 03:55 PM
Salut,
Pana la ANCOM, problema e locala, si consider ca trebuie tratata ca atare, cu seful de magazin.
Nimeni nu-ti poate refuza o schimbare de SIM, decat daca nu au SIM-uri blank cu care sa se faca inlocuirea. NU EXISTA conditionare pentru schimbarea de SIM pe motiv ca trebuie sa treci pe abonament! Asta e o strategie (ilegala) de a constrange un client sa-si faca abonament astfel incat ei, angajatii din magazinul respectiv, sa-si poata face target-ul de abonamente! Nu exista o astfel de conditie.
Ca idee, vorbim de un Orange Shop sau magazin partener Orange? Ne poti spune despre ce magazin este vorba?
la 09-08-2023 04:57 PM
Salutare!
Din păcate, se mai practică, cu abuz de putere! Și eu zic să le spui că este ilegal, iar dacă nu reușești, mergi la un Shop mai important din apropiere sau zona ta și trebuie să reușești fără probleme.
Poți face și o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor