anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Extraoptiune 12 euro SEE, mai puțin cu o zi

Liviu_Bănică
Începător

Salutare! 

Poate îmi explica și mie cineva cum e posibil ca la activarea extraoptiune 12 € sa primesc mesaj de valabilitate pentru 21 de zile iar 19 zile mai târziu sa primesc mesaj ca a doua zi îmi expira extraoptiunea

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Liviu_Bănică: Deși ar fi fost util un istoric cu mesajele, problema la tine a fost că 1.Ai avut activată (cândva) din credit EO 12€ cu resurse, care este recurentă. 2.Ai activat cu plata directă de pe card EO12€ în 22iulie2023, pentru 21zile. Contul fiind activ, a fost o simplă întâmplare data de 10august în loc de 12august.

Ideea este: Ai credit mai mult de 12€ pe cont? Dacă NU atunci IGNORĂ SMS-ul: nu se va reactiva nimic. Pe de altă parte, opțiunea activată (precum reiese din SMS) nu este recurentă. Deci sigur ai o altă EO12€ care este recurentă. Verifică opțiunile active și revino cu detalii. Cea recurentă trebuie să o ai în "standby". 😉 Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

De cat timp esti in roaming? E prima data cand activezi acea optiune? Daca nu, e foarte probabil ca data de expirare sa fie de la o optiune mai veche.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salut!

Al doilea mesaj imi suna ca si cum ai avea optiunea programata pentru activare, nu ca expira cea veche.

FLo1
#StarMember

@Liviu_Bănică: Deși ar fi fost util un istoric cu mesajele, problema la tine a fost că 1.Ai avut activată (cândva) din credit EO 12€ cu resurse, care este recurentă. 2.Ai activat cu plata directă de pe card EO12€ în 22iulie2023, pentru 21zile. Contul fiind activ, a fost o simplă întâmplare data de 10august în loc de 12august.

Ideea este: Ai credit mai mult de 12€ pe cont? Dacă NU atunci IGNORĂ SMS-ul: nu se va reactiva nimic. Pe de altă parte, opțiunea activată (precum reiese din SMS) nu este recurentă. Deci sigur ai o altă EO12€ care este recurentă. Verifică opțiunile active și revino cu detalii. Cea recurentă trebuie să o ai în "standby". 😉 Numai bine. 

Liviu_Bănică
Începător

Va mulțumesc pentru răspunsurile voastre. Întra-adevăr, era o extraoptiune mai veche ce a trimis mesaj de înștiințare exact acum. Mulțumiri și toate cele bune! 

Cu plăcere. Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate. Numai bine. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Dap, de obicei asta se intampla. Ramane "agatata" o optiune mai veche, si trimite mesaje de notificare. Daca nu ai nevoie de ea pe termen lung, se poate dezactiva din My Orange/*100#. Tot in contul tau My Orange poti vedea ce optiuni ai active in momentul de fata. Vezi ce se poate dezactiva, vezi ce nu-ti mai trebuie, si ar trebui sa fie ok lunile viitoare. 🙂

Ma bucur ca te-am putut ajuta si te mai asteptam cu alta ocazie in Comunitate. 🙂

Client Orange