anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Îmi vreau cei 5 € înapoi

Livache
Începător
Am încărcat de pe card o cartelă prepay cu 5 € și nu mi-au fost alocați pentru a putea activa una dintre opțiuni, rămânând cu banii luați.
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Incarcarea a fost facuta cumva din My Orange? Ca idee, noi aici in comunitate suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, nu putem sa te ajutam decat cu un sfat eventual. In cazul asta, trebuie vazut intai de ce nu s-au alocat. Pentru asta, sugestia mea ar fi sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator") si vezi daca te poate ajuta cineva. Ori cu alocarea resurselor (ceea ce banuiesc ca ar fi cel mai usor), or cu rambursarea banilor.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Incarcarea a fost facuta cumva din My Orange? Ca idee, noi aici in comunitate suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, nu putem sa te ajutam decat cu un sfat eventual. In cazul asta, trebuie vazut intai de ce nu s-au alocat. Pentru asta, sugestia mea ar fi sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo (ceri "transfer operator") si vezi daca te poate ajuta cineva. Ori cu alocarea resurselor (ceea ce banuiesc ca ar fi cel mai usor), or cu rambursarea banilor.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Livache, mulțumim pentru marcarea soluției! Înțeleg că s-a rezolvat? Ai luat legătura cu colegii noștri?

Livache
Începător
Am luat legătura cu colegii voștri dar,NU s-a rezolvat!