anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme reincarcare prepay din My Orange

epyshor
Junior
Buna ziua,
Am facut ieri o reincarcare din My Orange dar creditul aferent reincarcarii nu imi apare in cont. Sunt probleme in acest sens in aplicatia My Orange?
27 Răspunsuri 27

Pololica
Senior certificat
S-a reactivat optiunea pe care o aveai?

epyshor
Junior
nu aveam nici o optiune activata. eu vreau creditul

Pololica
Senior certificat
Suna la relatii clienti (300) si vezi ce iti zic. In mod normal, in primele 24 de ore poti cere creditul inapoi in cazul in care se activeaza o optiune (si nu ai consumat nimic din ea).

epyshor
Junior
am specificat ca nu aveam nici o optiune activata.

arsradu
Specialist certificat
E posibil sa fie probleme cu platile in momentul asta. Am vazut ca sunt probleme si cu facturile. Deci...nu m-ar mira sa fie o problema generala.

svetalex
Senior certificat
de câteva zile sunt numeroase topic-uri în comunitate pe subiecte similare. Poate ar fi fost util din partea Orange să afișeze în platformă (în pasul de finalizarea a tranzacției) câteva informații cu actiunile pe care ar trebui să le întreprindă clientul dacă plata nu se vede înregistrată/ creditul (opțiunea) pentru PrePay nu a fost alocat/ă. Astfel cred că și pentru ei ar fi fost poate mai ușor de gestinat și pentru clienți ar fi mai „liniștitor” și nu ar mai încerca plata unei facturi de 6 ori...

arsradu
Specialist certificat
Svetalex, thumbs up. Perfect de acord. Ar trebui sa existe o notificare in aplicatie, in momentul in care intri, undeva intr-un chenar rosu, la vedere, sa stie omu' sa sunt probleme cu platile! Nu e greu de implementat. Si e foarte util. Iar pentru cei care nu au aplicatia, un SMS se poate trimite. Asa cum se trimit toate ofertele, si cerute si necerute, se putea trimite si un SMS care sa anunte ca sunt probleme. Dar...tot revin la chestia asta, pentru ca aparent e un trend in a nu comunica lucruri esentiale clientilor, daca Orange nu s-a sinchisit sa puna un TEXT (un freaking text!) in sectiunea de Reincarcari Programate, astfel incat sa stie clientii prepaid ca acea sectiune NU E pentru ei (in ciuda faptul ca e afisata pentru toti clientii prepaid), nu stiu ce pretentii sa am la chestii mai "fancy".

epyshor
Junior
cel mai frustrant este raspunsul celor de orange ( 300 + chat online 😞 "asteptati. nu aveti alta posibilitate." mi se pare rusinos sa spui asta unui client caruia i-au fost deja debitati banii din cont ! e ca si cum ai merge la piata sa platesti un kg de rosii, dar astepti sa ti le aduca la toamna cand se coc :) la partea de suport client, nota 1 pentru orange

arsradu
Specialist certificat
Adevarul e ca, tehnic, nu prea ai ce sa faci. Aici au dreptate. :))) Nu tine nici de cei de la Relatii Clienti efectiv sa rezolve problema. Si banuiesc ca de cateva zile incoace sunt asaltati cu apeluri pe aceeasi tema. S-or fi saturat si ei. Dar nu spui clientului asta. :)) Pentru ca suna a ceva de genul: "haha, fr*iere. Banii ti i-am luat, serviciile nu le vezi." Si inteleg ca nu asta a vrut sa spuna, dar asa suna.

epyshor
Junior
tehnic, cred ca au acces la partea financiara. pot vedea orice tranzactie facuta. sa imi faca manual topup la creditul solicitat :) cum isi vor regla ei in spate. e fix problema lor

arsradu
Specialist certificat
Cred ca ar face-o daca ar putea. Dar am impresia ca nefunctionalitatea aia se extinde peste tot, nu doar pe partea clientului. Cred ca e acelasi serviciu/server responsabil de ambele. Asa cum e picat pentru tine, e posibil sa fie picat si pentru ei.

epyshor
Junior
topup din homebank ing a functionat fara probleme :) deci solutie au :) parerea mea este ca nu vor sa iasa din bula lor de confort si raspunsul clasic ... "asteptati"

arsradu
Specialist certificat
Bine macar ca merge asa... Nu stiu ce sa zic. Sper sa se rezolve repede.

Neaplicabil
Aceeasi problema astazi la mine.