anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce când încarc cu opțiune, deși urmez toți pașii, îmi dă "status eșuat"???

Lokert
Începător
Să vă ia Boconciosu
4 Răspunsuri 4

Vio73
Campion certificat
Salutare! Încearcă de pe un alt dispozitiv, cu mai multă atenţie şi dacă tot nu vrea, ia legătura la suport.

FLo1
Campion certificat
@Lokert: Bun venit în Comunitate. Cum ai încercat să efectuezi încărcarea: Din MyOrange? Desktop/aplicație? dacă nu reușești poți efectua încărcarea și dintr-o aplicație bancară (dacă ai acces la una dintre ele), într-un OrangeShop sau la orice partener Orange, sau poți achiziționa cartele cu credit de la orice colț de stradă. Important este să vrei, soluții sunt.

Razvan
Campion certificat
Salut! Cand ai întâmpinat eroarea? Tocmai ce am reîncărcat numărul lui tata.

DanielaH
Moderator
@Lokert, ai reușit să faci reîncărcarea?