anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce când încarc cu opțiune, deși urmez toți pașii, îmi dă "status eșuat"???

Lokert
Începător
Să vă ia Boconciosu
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Încearcă de pe un alt dispozitiv, cu mai multă atenţie şi dacă tot nu vrea, ia legătura la suport.

FLo1
#StarMember
@Lokert: Bun venit în Comunitate. Cum ai încercat să efectuezi încărcarea: Din MyOrange? Desktop/aplicație? dacă nu reușești poți efectua încărcarea și dintr-o aplicație bancară (dacă ai acces la una dintre ele), într-un OrangeShop sau la orice partener Orange, sau poți achiziționa cartele cu credit de la orice colț de stradă. Important este să vrei, soluții sunt.

Razvan
#StarMember
Salut! Cand ai întâmpinat eroarea? Tocmai ce am reîncărcat numărul lui tata.

DanielaH
Moderator
@Lokert, ai reușit să faci reîncărcarea?