la 27-06-2024 07:37 PM - editat ultima oară la 28-06-2024 08:14 AM de DanielaH
Azi mi-au dispărut 3.66 euro.
la 28-06-2024 05:59 PM
@MariusEugen: Întrucât deși ești îndrumat să faci anumite verificări și să ne ajuți ca împreună să găsim soluția problemei menționată de tine observ că nu dorești această clarificare a situației. În acest caz, succes, indiferent de numărul/rețeaua utilizată.
la 28-06-2024 07:09 PM
28-06-2024 07:32 PM - editat 28-06-2024 07:32 PM
Mulțumim pentru screen-shot. Exact ce menționam: Pe perioada (zilele) în care nu ai avut activată o opțiune cu resurse, atunci s-a utilizat din credit (dacă a fost disponibil). Altfel, fie nu puteai utiliza internetul, fie nu puteai apela (după caz). Deci revin: Verifică să ai o opțiune cu resurse ACTIVĂ pe cont și astfel de situații nu se vor mai întâmpla.
Dacă există o opțiune cu resurse activă pe cont, prezinți către Orange cele două screen-shot: unul cu mesajul de activare opțiune sau din myOrange, respectiv unul cu detaliile (ca cel anterior) de unde să se vadă DATA/ORA și costul cu care ai fost tarifat pe acel serviciu. Astfel situația se va clarifica și nu vor rămâne doar discuții.
la 28-06-2024 07:36 PM
la 28-06-2024 11:27 PM
De ce trebuie sa-mi spună cineva ce trebuie să fac cu creditul meu? Furt ca acesta nu trebuia ca sa se intample.
la 28-06-2024 11:40 PM
Ok. Faci cu creditul ce dorești. Doar atât să știi: gratis nu există.
la 29-06-2024 06:15 AM
In anumite condiții mai există și gratis.🙂
la 29-06-2024 07:05 AM
DA, cu opțiune activată. Subiectivitatea creează confuzie și nu e ok. Concret, la obiect și cu exemplificare de caz este ideal.
la 29-06-2024 07:20 AM
O opțiune cadou este gratis.🙂
Un sim cadou este gratis.🙂
la 29-06-2024 07:28 AM
Da, păcat că nu se aplică în acest caz. Pentru că ar fi fost confirmat acest fapt. Însă Santa a vizitat pe alții....de data asta.
la 28-06-2024 03:22 PM
@FLo1 a scris:În România (național) NU ar trebui să ți se întâmple așa ceva cu o opțiune activată. Dar preferând să utilizezi credit, acesta este rezultatul, pe care de altfel îl poți vizualiza în contul tău MyOrange la secțiunea ”Detalii Convorbiri”. Convinge-te singur și prezintă un screen-shot cu această secțiune ca dovadă. Altfel este dreptatea ta și situația lor.
la 28-06-2024 06:03 PM
Deci cum se face un screenshot se cunoaște. Înseamnă că jumătate din problemă e ca rezolvată, mai trebuie doar să preziți screenshot-ul solicitat, nu cel al mesajului. Te așteptăm să revii cu detalii concrete.
la 28-06-2024 07:15 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor