anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Îmi dispare creditul constant câte 3, 6, 12 euro deodată.

MariusEugen
Începător

Azi mi-au dispărut 3.66 euro.

27 Răspunsuri 27

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@MariusEugen: Întrucât deși ești îndrumat să faci anumite verificări și să ne ajuți ca împreună să găsim soluția problemei menționată de tine observ că nu dorești această clarificare a situației. În acest caz, succes, indiferent de numărul/rețeaua utilizată.

1000014860.jpg

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Mulțumim pentru screen-shot. Exact ce menționam: Pe perioada (zilele) în care nu ai avut activată o opțiune cu resurse, atunci s-a utilizat din credit (dacă a fost disponibil). Altfel, fie nu puteai utiliza internetul, fie nu puteai apela (după caz). Deci revin: Verifică să ai o opțiune cu resurse ACTIVĂ pe cont și astfel de situații nu se vor mai întâmpla.

Dacă există o opțiune cu resurse activă pe cont, prezinți către Orange cele două screen-shot: unul cu mesajul de activare opțiune sau din myOrange, respectiv unul cu detaliile (ca cel anterior) de unde să se vadă DATA/ORA și costul cu care ai fost tarifat pe acel serviciu. Astfel situația se va clarifica și nu vor rămâne doar discuții.

1000008094.jpg

De ce trebuie sa-mi spună cineva ce trebuie să fac cu creditul meu? Furt ca acesta nu trebuia ca sa se intample.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Ok. Faci cu creditul ce dorești.  Doar atât să știi: gratis nu există. 

In anumite condiții mai există și gratis.🙂

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

DA, cu opțiune activată. Subiectivitatea creează confuzie și nu e ok. Concret, la obiect și cu exemplificare de caz este ideal.

O opțiune cadou este gratis.🙂

Un sim cadou este gratis.🙂

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Da, păcat că nu se aplică în acest caz. Pentru că ar fi fost confirmat acest fapt. Însă Santa a vizitat pe alții....de data asta.


@FLo1  a scris:

În România (național) NU ar trebui să ți se întâmple așa ceva cu o opțiune activată. Dar preferând să utilizezi credit, acesta este rezultatul, pe care de altfel îl poți vizualiza în contul tău MyOrange la secțiunea ”Detalii Convorbiri”. Convinge-te singur și prezintă un screen-shot cu această secțiune ca dovadă. Altfel este dreptatea ta și situația lor.


 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Deci cum se face un screenshot se cunoaște.  Înseamnă că jumătate din problemă e ca rezolvată, mai trebuie doar să preziți screenshot-ul solicitat, nu cel al mesajului. Te așteptăm să revii cu detalii concrete.

1000014862.jpg

1000014864.jpg

1000014862.jpg