la 06-03-2022 12:22 PM
la 06-03-2022 01:15 PM
la 06-03-2022 02:00 PM
la 07-08-2024 05:13 PM
sa sti , chiar m-a ajutat sugestia ta ! am pornit telefonul ! conteaza mult un sfat mic !
la 08-08-2024 08:24 AM
@adelina5, bun venit în Comunitate!
Ne bucurăm că te-au ajutat răspunsurile de aici și te mai așteptăm.
la 08-08-2024 10:00 AM
revin..., cu telefonul Samsung A53 dupa faza cu Restart... se restarta - am reusit de l-am pornit. Acum s-a inchis de tot. A aparut o dunga subtire mov pe ecran si s-a inchis. Nu mai porneste. Dc ? inainte facea si un scurt circuit la mufa de incarcare, la casti se inchide apelul instant. posibil din cauza mufei de la firul de casti. Adaptor ieftin.Am pus si poza
08-08-2024 10:26 AM - editat 08-08-2024 10:27 AM
Buna,
Daca o resetare din fabrica nu au rezolvat problemele de restartarea și nici nu ai instalat un costum rom (nu ai modificat/înlocuit soft telefon) atunci problema este una de hardware.
In aceste condiții folosirea telefonului nu este recomandat și este necesară trimitere acestuia in service pentru o evaluare corecta a defecțiunii.
Riști să produci pagube mai mari și în consecință costuri ale reparației mai mari.
In lipsa folosiri căștilor telefonul funcționează normal?
la 08-08-2024 06:01 PM
Am spus, telefonul nu mai porneste ! deloc ! inainte cand functiona , avea o problema la incarcare si cand il foloseam la casti se auzea un bazait mic ca si un scurt circuit in casti, si se inchidea apelul ( daca vorbeam la casti ). si de 10 ori imi inchidea apelul, singur. Telefonul dus in Service pt reparatii ! 😄 mersi ,Comunitatii Orange 😄
08-08-2024 06:19 PM - editat 08-08-2024 06:25 PM
Problema ta pare mai mult de hardware și nu vad cum putem sa te ajutam in acest caz.
Poate ai placa ce include portul de incarcare defecta.
Poate portul de incarcare a fost forțat, poate a fost supus umezelii etc.
Nu poți evalua defecțiunea unui telefon prin câteva mesaje text.
la 08-08-2024 09:51 AM
Ne bucurăm că ai revenit cu acest răspuns (feedback).
In comunitate sunt foarte multi membri care își aloca timp pentru a încerca să rezolve problemele celorlalți (fara a avea un beneficiu material).
Cu siguranță se bucura când află că răspunsurilor lor au ajutat pe cineva.
Foarte multi membri își rezolva problema și nu mai revin cu un feedback privind situația prezentată.
Adelina îți mulțumim pentru răspuns și te așteptăm oricând în comunitate sa ni te alaturi cu întrebari, răspunsuri sau review-uri.
O zi faina!
la 06-03-2022 03:41 PM
la 06-03-2022 04:17 PM
la 06-03-2022 08:42 PM
la 06-03-2022 09:06 PM
la 07-03-2022 01:02 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor