anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

INLOCUIRE TELEFON - ASIGURARE

Salut tuturor!!

Am nevoie de o parere cu privire la urmatorul caz:

Luna trecuta am fost in vacanta in Delta Dunarii si drept urmare telefonul meu a patit un necaz ceea ce m-a impins sa contactez asiguratoRul Orange si sa dechid dosar pentru reparatia acestuia. Totul a decurs bine telefonic si m-au indrumat sa predau telefonul daca se poate in magazinul Orange de unde l-am achizitionat- telefonul este achizitionat de peste 1 an de zile. Pe data de 04/07 am predat telefonul catre sucursala respectiva, iar urmatoarea saptamana neavand nici o actualizare am contactat cu asiguratorul care m-a informat ca cazul deja are verdict se va inlocui dispozitivul in magazinul Orange si ca v-a trebui sa astept sa ma apeleze ei ... am asteptat cateva zile si pentru ca trebuia sa ies din Romania..am mers la Orange sa intreb.. dar nu a primit decat un mare Asteptati! Au trecut deja aprox 30 zile de cand am predat telefonul dar nu am fost sunata nici o clipa. Mai mult de atat am trimis un mail pe adresa service@orange unde prima data mi s-a raspuns ..dar la al doilea mail efectiv nimic.. Ce as putea sa fac in cazul acesta ? Avand in vedere ca platesc asigurare din anul 2021 .. si nu am avut niciodata incidente.. mai mult de atat sunt client Orange de foarte multi ani.. 

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Depune o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOop_VYabFDe6M0L-6YxU0VshhlXEHfyMh1tqGgjraggOtz-tRJtU

Sper ca de data aceasta să fie cu noroc.

Baftă!

 

Salut Vio, mersi mult. Am trimis deja. Daca nu obtin nici pe calea asta un raspuns nu mai imi raman variante😂

Cu mare drag! Sper să rezolvi!

Camelia, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți da, te rog, numărul sesizării?

Salut Daniela. As putea sa iti las numarul PV-ului, numarul politie sau codul Imei al dispozitivului

Da, mi le poți trimite pe toate în mesaj privat. Ar ajuta și un număr de telefon. Mulțumesc.

Anca07
#StarMember

Buna @CameliaChiper95 

Ne poti spune despre ce model de telefon este vorba? Poate nu il au pe stoc, poate dureaza pana se fac toate procedurile, etc. 

Partea foarte buna pe care eu o vad in aceasta speță, e faptul ca vei avea un telefon nou de care sa te bucuri!

Seara faina!🌙

Anonim
Neaplicabil

Și totuși avem și o parte negativă.........

Camelia prea multe soluții nu exista va trebui sa contactezi ambele părți pentru a obține informațiile necesare și pentru a grăbi lucrurile.

Din punctul meu de vedere problema e la Orange.

In cazul in care produsul nu exista pe stoc clientul trebuia informat (termen livrare).

"Asigurătorul repară sau înlocuieşte Echipamentul Clientului (ceea ce se poate realiza sub forma unui Dispozitiv Nou sau Recondiţionat), cu condiţia permanentă ca
răspunderea totală a Asiguratorului să nu depăşească costul suportat de acesta pentru a vă furniza un Echipament cu specificaţii echivalente sau similare, cât mai aproape posibil, în opinia Asigurătorului."

O seară superbă!

Salut!! 

 

Exact. Problema este la Orange... Asiguratorul a fost foarte mirat ca nu am fost contactata.. sau cel putin asa parea 😂... Intentionez sa inchid asigurarea pentru ca oricum nu merita platite aceste servicii atat de intarziate.. Si nu ma deranjeaza atat asteptarea cat lipsa lor de profesionalism si comunicare. 

Anonim
Neaplicabil

La capitolul comunicare mai este mult de lucrat (am observat nepăsare și transferul de responsabilități de la unul la altul).

Din fericire există și operatori super calificați și dedicați ( îi găsești mai greu dar sunt acolo).

Sa speram că de această dată vei reuși să comunici cu cineva dornic sa rezolve problema sau să obțină informațiile care te pot ajuta.

Te așteptăm cu vesti bune!

Salut Anca, 

 

Este vorba de UN Galaxy Flip 4. Cel putin pe site nu are parea sa mai fie.