la 06-01-2023 02:49 PM - editat ultima oară la 06-01-2023 03:51 PM de GeorgianaD
buna, am făcut o reincarnare a cartelei direct din aplicație, cu opțiunea 4€
imi apare ca plata a fost eșuată dar banii din contul meu bancat au fost luați, ce trebuie sa fac?
la 06-01-2023 02:54 PM
Salut,
Esti sigur(a) ca au fost luati (retrasi) si nu doar blocati?
Ce poti sa faci? Pentru inceput, poti sa incerci din versiunea web de aici.
la 06-01-2023 02:57 PM
au fost retrași
06-01-2023 03:07 PM - editat 06-01-2023 03:13 PM
Ok, in cazul asta, uite ce-ti recomand:
1. ia legatura cu un consultant la numarul 300 (ramura 5-2-0) sau 0374 300 300 (din orice retea) si cere sa-ti ramburseze suma. Cel mai probabil va fi sub forma de credit pe cont. Credit cu care, ulterior, iti poti activa optiunea din aplicatie.
Pentru contact, poti folosi si chat-ul Djingo, dar in experienta mea (si a altor clienti), ai mai multe sanse de reusita folosinda varianta telefonica.
2. alternativ, poti incerca sa faci reincarcarea si de pe web, folosind link-ul de mai sus. Vezi daca face vrei diferenta.
la 06-01-2023 03:46 PM
Ar mai fi varianta sa suni si la banca. Poate este un bug si banii vor fi returnati (mi s-a intamplat asta cu Orange Money cand am vrut sa reincarc cardul de transport STB/RATB. Nu stiu din ce motive, cardul Orange Money nu a fost acceptat, chiar daca banii erau plecati, incasarea a fost refuzata de STB).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor