anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Refuz reparație in garantie

Andrei98
Vizitator

Buna ziua! Ma confrunt cu o gravă problema. Am trimis un Motorola RAZR 40 ultra in garanție, acesta având o dunga neagră pe mijlocul ecranului in zona de pliere și zona superioară a ecranului nefuncțională. Depanero a refuzat garanția pe motiv ca display-ul e, citez, “intepat”. Display-ul nu avea și nu are nicio înțepătura, am îndepărtat folia in fata personalului Orange la ridicarea telefonului. Cei de la Depanero nu răspund la mail, iar cei de la Orange (in magazin a existat interes 0 pentru soluționarea problemei) mi-au dat timp de soluționare între 7 și 30 de zile prin serviciul clienți. Ca concluzie, dreptul la garanție mi-a fost refuzat abuziv, temeiul care a stat la baza refuzului fiind inexistent.

     Înainte de a apela la mecanismele oferite de lege pentru protecția consumatorului îmi puteți recomanda idei pentru a rezolva problema! Mulțumesc! (Am atasat o poza anterior trimiterii, una trimisa de Depanero, și una făcută in Orange Shop după îndepărtarea foliei)

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Andrei, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta.

Ai cumva un număr de sesizare? Putem ruga și noi luni colegii să verifice care este statusul.

Buna seara! Sesizarea am făcut-o prin mail și telefonic fără a primi din partea serviciul clienți vreun număr. Va pot oferi numărul documentului de receptie sau orice alte detalii. Va mulțumesc pentru implicare!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Din păcate, singura interacțiune cu Depanero a fost acum vreo 10 ani și a fost ultima. Trimisesem o tableta pentru ca nu mai pornea și mi-au zis ca defectul e ecran spart... Cred că aș fi văzut dacă ecranul ar fi fost spart. N-am mai apelat la ei (sincer, a fost cred ca a fost singura dată când am apelat la un service). 

Salut! Îmi pare rău sa aud asta. Nu știu concret cine suporta costurile garanției dar in orice caz ei prefera sa scape de munca neplătită.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Andrei98

Ai luat legătura si cu Motorola pentru a le expune acest caz?

Salut! Nu este îndatorirea mea sa iau legătura cu producatorul. Conform legii, vânzătorul este ținut sa ofere remedii in caz de neconformitate. Singurul motiv pentru care suntem de 10 ani la Orange este posibilitatea cumpărării unui telefon in rate. Dacă dispare acest motiv nu înțeleg de ce as da in continuare 17€ pe un singur număr când pot avea aceleași beneficii la 5 euro la un alt operator.