la 17-12-2025 11:38 AM - editat ultima oară la 17-12-2025 11:55 AM de DanielaH
La ce ne pot suna pentru avarie rupt cablu din aparat?
la 17-12-2025 11:46 AM
Salut @DecebalSoica197. Poți contacta Orange printr-un apel la 300 (0374300300) sau printr-un mesaj din MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne. Te așteptăm cu actualizări la situația sesizată aici. Numai bine.
la 17-12-2025 11:51 AM
Salutare!
Găsești modalitățile de contact ale serviciul clienti Orange in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
la 17-12-2025 11:54 AM
Salut, Decebal! Bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Despre ce cablu este vorba? Ce aparat?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor