anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inlocuire telefon

Raresdts
Junior entuziast

Este absolut groaznica intarzierea absolut nejustificata a consultantilor orange.

Am facut o sesizare in legatura cu un telefon cumparat de la orange care a venit STRICAT iar personalul orange ma tine in asteptare de 5 zile pentru a ma suna un consultat cu care sa vorbesc despre inlocuirea telefonului. Garantia de 14 zile expira foarte curand 🙂

Nu mai mentionez ca nu am un telefon functionabil in paralel. 
Este absolut fascinant cum cand vine vorba de luat banii sunt primii dar cand chiar e nevoie de ajutor, primim doar termene de 7-14-20 zile lucratoare, aberant.

Sper sa se rezolve.

12 Răspunsuri 12

DanielaH
Moderator

Îmi pare rău pentru situația ta. Ne poți da, te rog, numărul sesizării? Vom întreba și noi colegii care este statusul ei.

Raresdts
Junior entuziast

Nr de sesizare: 237598321

Colegii mi-au confirmat că situația ta este în atenția lor și va fi tratată cu prioritate. Vei fi apelat de unul dintre ei și vei primi toate detaliile legate de returul telefonului și anularea ofertei.

Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Raresdts
Junior entuziast

Astazi s au facut cele 7 zile de sesizare, cand ar fi trebuit sa fiu sunat, nu am fost sunat. Este strigator la cer. Cum pot contacta serviciul de service? A

Salut,

Daca ai primit telefonul defect, de ce nu ai cerut returnarea produsului direct din contul my Orange?

De ce te-ai complicat să-i mai contactezi?

Raresdts
Junior entuziast

Este cumparat la abonament, si am cerut inlocuirea lui, am presupus ca nu pot sa mai fac cerere din aplicatie daca deja am facut o sesizare, dar probabil asa voi face daca echipa orange nu face nimic cu acea sesizare

Raresdts
Junior entuziast

Achizitionarea telefonului a fost facuta la telefon, odata cu prelungirea abonamentului, iar aparent returnarea sau inlocuirea se poate face doar la telefon, pentru ca asa am facut achizitia 🙂 

Am înțeles, online este mai simplu.

Sper sa rezolvi!

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Trebuia să îl dai retur, dacă ai dat comandă online.

Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă ( dacă nu ai făcut deja) din secțiunea Contact , iar dacă zici că ai făcut și ai numărul sesizării, trimite altă sesizare în care să le explici ce s-a întâmplat și le dai și numărul sesizării.

De asemenea,poți să le scrii și din Chat Djingo  și să ceri urgentarea.

Sper să reușești cumva!

Baftă multă!

Razvan
#StarMember

Salut! În cazul tău, cel mai rapid se rezolvă cu retur telefon și achiziția unui alt telefon. Merită să-l repari doar dacă l-ai cumpărat la preț semnificativ redus și nu mai există în magazinul online sau nu mai poți achiziționa în condițiile inițiale.

DanielaH
Moderator

@Raresdts, s-a rezolvat situația?

Raresdts
Junior entuziast

Am returant un telefon astazi prin curier, telefon care era stricat, cam in cat timp credeti ca poate ajunge la mine cel nou. Plec din tara saptamana viitoare si as cam avea nevoie de el :))))