Inlocuire telefon
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 11:36 AM
Este absolut groaznica intarzierea absolut nejustificata a consultantilor orange.
Am facut o sesizare in legatura cu un telefon cumparat de la orange care a venit STRICAT iar personalul orange ma tine in asteptare de 5 zile pentru a ma suna un consultat cu care sa vorbesc despre inlocuirea telefonului. Garantia de 14 zile expira foarte curand 🙂
Nu mai mentionez ca nu am un telefon functionabil in paralel.
Este absolut fascinant cum cand vine vorba de luat banii sunt primii dar cand chiar e nevoie de ajutor, primim doar termene de 7-14-20 zile lucratoare, aberant.
Sper sa se rezolve.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 12:34 PM
Îmi pare rău pentru situația ta. Ne poți da, te rog, numărul sesizării? Vom întreba și noi colegii care este statusul ei.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 12:46 PM
Nr de sesizare: 237598321
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 04:26 PM
Colegii mi-au confirmat că situația ta este în atenția lor și va fi tratată cu prioritate. Vei fi apelat de unul dintre ei și vei primi toate detaliile legate de returul telefonului și anularea ofertei.
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2025 05:48 PM
Astazi s au facut cele 7 zile de sesizare, cand ar fi trebuit sa fiu sunat, nu am fost sunat. Este strigator la cer. Cum pot contacta serviciul de service? A
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2025 06:26 PM
Salut,
Daca ai primit telefonul defect, de ce nu ai cerut returnarea produsului direct din contul my Orange?
De ce te-ai complicat să-i mai contactezi?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2025 06:34 PM
Este cumparat la abonament, si am cerut inlocuirea lui, am presupus ca nu pot sa mai fac cerere din aplicatie daca deja am facut o sesizare, dar probabil asa voi face daca echipa orange nu face nimic cu acea sesizare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2025 06:43 PM
Achizitionarea telefonului a fost facuta la telefon, odata cu prelungirea abonamentului, iar aparent returnarea sau inlocuirea se poate face doar la telefon, pentru ca asa am facut achizitia 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2025 07:24 PM
Am înțeles, online este mai simplu.
Sper sa rezolvi!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 12:34 PM
Salutare!
Trebuia să îl dai retur, dacă ai dat comandă online.
Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă ( dacă nu ai făcut deja) din secțiunea Contact , iar dacă zici că ai făcut și ai numărul sesizării, trimite altă sesizare în care să le explici ce s-a întâmplat și le dai și numărul sesizării.
De asemenea,poți să le scrii și din Chat Djingo și să ceri urgentarea.
Sper să reușești cumva!
Baftă multă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 04:15 PM
Salut! În cazul tău, cel mai rapid se rezolvă cu retur telefon și achiziția unui alt telefon. Merită să-l repari doar dacă l-ai cumpărat la preț semnificativ redus și nu mai există în magazinul online sau nu mai poți achiziționa în condițiile inițiale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-02-2025 08:42 AM
@Raresdts, s-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-02-2025 12:55 PM
Am returant un telefon astazi prin curier, telefon care era stricat, cam in cat timp credeti ca poate ajunge la mine cel nou. Plec din tara saptamana viitoare si as cam avea nevoie de el :))))
