anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inlocuire telefon

Raresdts
Începător

Este absolut groaznica intarzierea absolut nejustificata a consultantilor orange.

Am facut o sesizare in legatura cu un telefon cumparat de la orange care a venit STRICAT iar personalul orange ma tine in asteptare de 5 zile pentru a ma suna un consultat cu care sa vorbesc despre inlocuirea telefonului. Garantia de 14 zile expira foarte curand 🙂

Nu mai mentionez ca nu am un telefon functionabil in paralel. 
Este absolut fascinant cum cand vine vorba de luat banii sunt primii dar cand chiar e nevoie de ajutor, primim doar termene de 7-14-20 zile lucratoare, aberant.

Sper sa se rezolve.

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Îmi pare rău pentru situația ta. Ne poți da, te rog, numărul sesizării? Vom întreba și noi colegii care este statusul ei.

Nr de sesizare: 237598321

Colegii mi-au confirmat că situația ta este în atenția lor și va fi tratată cu prioritate. Vei fi apelat de unul dintre ei și vei primi toate detaliile legate de returul telefonului și anularea ofertei.

Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Trebuia să îl dai retur, dacă ai dat comandă online.

Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă ( dacă nu ai făcut deja) din secțiunea Contact , iar dacă zici că ai făcut și ai numărul sesizării, trimite altă sesizare în care să le explici ce s-a întâmplat și le dai și numărul sesizării.

De asemenea,poți să le scrii și din Chat Djingo  și să ceri urgentarea.

Sper să reușești cumva!

Baftă multă!

Razvan
#StarMember

Salut! În cazul tău, cel mai rapid se rezolvă cu retur telefon și achiziția unui alt telefon. Merită să-l repari doar dacă l-ai cumpărat la preț semnificativ redus și nu mai există în magazinul online sau nu mai poți achiziționa în condițiile inițiale.