anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezamagire totala

IonascuAndrei
Începător

Buna ziua.

In iulie 2021 am achizitionat de la Orange Romania un telefon iphone  12 impreuna cu un abonament in valoare de 20€, toate bune si frumoase pana in mai 2022 cand incepe o intreaga aventura in legatura cu telefonul, acesta fiind trimis de aproximativ 9 ori in service adunand aproximativ 80 zile de service, nerezoland problema, uneori venind m-ai stricat decat a plecat, trist dar adevarat, defect fiind ca telefonul da insatant ocupat, neputant fii contactat de catre nimeni. Telefonul merge in service, ei zic ca este ok, ajunge la mine nu functioneaza, uneori cu noroc functioneaza  7-8 zile. Mai tragic este ca atunci cand ajung in orange shop, atitutinea unor consulanti de vanzari fiind gretoasa, greoaie si uneori m-am simtit ca si cand as deranja, uneori ajungand sa imi cer scuze pentru deranjul creat. Imi pare rau ca spun acest lucru, dar ma voi indrepta catre alt operator de telefonie. 

 

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut Andrei,

Ai incercat cumva SIM-ul in alt telefon, pentru a putea determina daca problema nu e cumva de semnal/zonala? Semnalul e ok in zona ta? Esti pe 5G Auto? Ai incercat sa treci telefonul pe 4G (Setari > Date Mobile > Optiuni Date Mobile > Voce si Date > 4G)? Eventual poti incerca si o inlocuire de SIM (daca folosesti SIM fizic).

Nu mi-e foarte clar de unde ai dedus ca problema ar fi telefonul si trebuie trimis in service. Eu am un iPhone 12 si nu am avut niciodata probleme cu el. Si in general, daca nu cumva vorbim de un telefon refurbished, sansele sunt minime sa ai probleme de genul asta din cauza telefonului.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Salut, Andrei! Bun venit!

Îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o și îți mulțumim că ai împărtășit experiența ta cu noi aici, în Comunitate.

Care este statusul reparației în acest moment? Telefonul funcționează?

Telefonul nu funcționează. După fiecare intervenție service, funcționând pentru 7-8 zile. 
Am încercat și cartela in alt telefon, funcționează perfect.

cu stima

Ai incercat sa il duci intr-un centru service Apple? Nici asta nu se inlocuieste cu unul nou dupa cateva vizite nereusite la service?