la 04-04-2023 09:42 PM - editat ultima oară la 05-04-2023 08:18 AM de DanielaH
Am primit căști bonus la magic 5 lite; stânga nu mai funcționează, cum procedez sa le schimb?
la 04-04-2023 10:53 PM
Salut,
In principiu, trebuie sa ajungi cu ele intr-un magazin, cu factura (daca ai cumparat online, factura o poti descarca din sectiunea Comenzile Mele), si sa trimiti produsul in service sau, dupa caz, sa-l schimbi.
la 04-04-2023 11:24 PM
Salut! @Alindizy , nu mai funcționează acum, de la un moment dat, sau de la bun început? Și eu am avut aceeași problemă la căști, dar am găsit un tutorial și am reușit să îmi resetez căștile și acum funcționează.
la 05-04-2023 04:49 AM
Salutare!
Cred că trebuie să mergi la un Orange Shop cu actele ( garanție și factură) și acolo vei primi cele mai bune sfaturi. Posibil să fie nevoie să ți le trimită în service, etc.
Baftă multă!
la 05-04-2023 02:55 PM
Buna!
Daca esti din Bucuresti, iti recomand:
Iti recomand cele doua adrese intrucat sunt apropiate unul de celalalt.
la 07-04-2023 09:50 AM
@Alindizy, ai fost într-un magazin Orange? S-a rezolvat situația cu căștile?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor