anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Detalii reparatii service (telefonul se supraincalzeste)

R0b
Vizitator

Salutare! Aș dori să trimit telefonul în garanție deoarece se supraincalzeste.

Întrebările mele sunt:

1. Dacă îl trimit și se rezolva problema, îl vor reseta la setările inițiale sau îl primesc cum l-am trimis?( nu as vrea sa mi transfer datele și sa l reseteze)

2. Prin serviciul center care plătesc? E vorba doar de schimbarea acumulatorului, teoretic se poate face pe loc.

Mulțumesc!

3 Răspunsuri 3

Razvan
#StarMember

Bună!

1. În general telefonul, după o reparație se resetează la setările din fabrică pentru a vedea exact parametrii tehnici, prin urmare îți recomand să faci un back-up la datele din telefon și să-l resetezi la setările din fabrică, să ștergi contul google/Apple și să-l predai fără parole sau alte elemente de siguranță active.

2. Fiind în garanție telefonul, nu vei plăti serviciul de curierat, nici la dus și nici la retur, excepție făcând în situația în care se consideră că defectul este de natură mecanică  sau interferența cu lichide și se anulează garanția. 

O zi binecuvântată!

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

1.Când se trimite un telefon în service, trebuie resetat, după ce în prealabil ai salvat ce era de salvat în el. Dacă nu o faci, ei îl vor reseta și vei pierde unele lucruri. 

2. Fiind în garanție, nu plătești nimic, iar de schimbat, văd ei ce este de schimbat. Eu am trimis în service acum vreo câțiva ani pentru baterie și mi-au schimbat tot, doar carcasa telefonului a mai rămas din el. Au zis că bateria a avut efecte negative asupra plăcii de bază, etc. Și nu era la Orange, ci la Altex.

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu intotdeauna problemele de incalzire se datoreaza bateriei in sine. Poti avea o problema de soft care cauzeaza problema respectiva. Sau o problema de hardware a placii de baza. Ce vreau sa spun e ca nu mereu se schimba bateria, si asta rezolva problema. Lucrurile pot fi un pic mai complexe de atat.

De asemenea, ar fi bine de stiut in ce conditii se incalzeste dispozitivul, si daca vorbim de o incalzire normala, sau o supraincalzire (o incalzire peste limitele normale). Pentru ca, de exemplu, un telefon pus la incarcat e normal sa se incalzeasca putin. Nu e normal sa se supraincalzeasca (adica se se incalzeasca atat de mult cat sa nu-l poti tine in mana). De asemenea, e normal sa se incalzeasca in jocuri, sau daca e pus la incarcat si folosit in timp ce se incarca (ceea ce nu recomand).

Deci, inainte de a-l trimite in service (tocmai ca sa eviti pierderea datelor si timpul potential mare de asteptare) ar fi bine sa vezi care e cauza problemei.

La celelalte aspecte consider ca s-a raspuns deja, asa ca nu am nimic de adaugat.

Client Orange