anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu se trimit mesajele ?

Sy_MoNa
Începător
Mesajele normale nu mi se trimit
14 Răspunsuri 14

svetalex
Senior certificat
Salut! primești un mesaj de eroare?

Sy_MoNa
Începător
Nu... un semnul "!" Portocaliu. Atat

svetalex
Senior certificat
Acel semn apare pentru toate mesajele pe care le trimiți, sau doar pentru anumite numere de telefon? Vezi dacă te ajută informațiile din următorul link: https://www.orange.ro/help/setri-sms-143 Trebuie să ai următoarele setări pentru a putea folosi serviciul Mesaje Scrise - în meniul telefonului tău, la secţiunea Mesaje/Setari mesaje : tip: TEXT lungime: 160 caractere centru de mesaje: +40744946000 tip conexiune: GSM valabilitate: maximă Numărul Centrului de Mesaje poate fi adaugat urmând paşii: Aplicația de Mesaje > Setări mesaje > Profil original (Default profile) > Numărul Centrului de Mesaje: +40744946000.

Pololică
#StarMember
Numarul centului de mesaje este setar corect?

Sy_MoNa
Începător
Da. Totul este setat corect

DanielaH
Moderator
@Sy MoNa, revin și eu la întrebarea lui svetalex - această situație se întâmplă cu absolut toate numerele către care încerci să trimiți SMS?

jooni
Începător
Dezactiveaza datele mobile si wifi'ul, vezi daca reusesti asa

Sy_MoNa
Începător
La absolut toate mesajele... nu merge nici daca dezactivez netul... setarile sunt corecte..

RafaHelper
#StarMember
Folosesti in telefon doua cartele?

Sy_MoNa
Începător
Nu, o singura cartela...

RafaHelper
#StarMember
Ne poti spune modelul telefonului si de unde l-ai cumpărat? Ne poti pune o captură de ecran cu eroare primită? Ai grija sa ascunzi numerele de telefon daca se vad in captura de ecran, poti edita poza si sa desenezi peste ele ca sa nu fie vizibile înainte de a o incarca aici.

Sy_MoNa
Începător
S 20 plus, ideea este ca au mers mesajele. De ceva timp nu merg. Nu am facut update nimic. Pur si simplu nu mai merg

RafaHelper
#StarMember
Îți recomand sa iei legătura cu cei de la Samsung mâine dupa ora 9:00 https://www.samsung.com/ro/support/contact/ Sigur te vor ajuta cu problema ta, e posibil sa fie nevoie de o resetare a telefonului sau a setarilor de rețea.

DanielaH
Moderator
@Sy MoNa, poți încerca o probă cu SIM-ul într-un alt telefon să vedem dacă se întâmplă la fel?