la 26-03-2025 12:25 PM
Buna ziua, Ce pot sa fac in situatia in care am trimis in service un zflip 5 la care mi au aparut 2 dungi pe ecran, am refuzat reparatia lor deoarece au dat vina pe mine iar cand mi s-a intors telefonul mi s-a intors descarcat, neputand sa il verific in shop, la preluare. Acasa, cand l am deschis, am constatat ca am o ditaimai pata neagra pe jumatatea de jos a ecranului, patand si tastele, acum fiind total nefunctional (nu se mai vad tastele si nimic pe dispaly in partea de jos). Cum sa procedez ca sa mi-l dea macar in stadiul in care l-am trimis eu? Il puteam utiliza si cu cele 2 dungi daca chiar a fost 'vina' mea.
Multumesc
la 26-03-2025 02:35 PM
Salutare!
Faci o sesizare din secțiunea Contact .
Nu știu cum va ieși, dar trebuie să se fi notat undeva cum era telefonul, mă gândesc. Eu, la chestii din astea, fac poze înainte.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor