la 09-07-2025 09:45 AM - editat ultima oară la 11-07-2025 03:13 PM de DanielaH
11-07-2025 02:50 PM - editat 11-07-2025 03:01 PM
Actualizare: Nu stiam ca my orange si my orange fix are problema asta.
Am schimbat parola la my orange fix si a mers!
Multumesc pentru tot ajutorul dvs!
Problema: Daca pui aceeasi parola la My Orange Fix si My Orange, o sa te redirectioneze numai pe una.
la 09-07-2025 10:02 AM
Salutare!
încearca sa te loghezi și prin aplicația mobila my Orange pentru a vedea dacă întâmpini aceleași problema.
la 09-07-2025 10:17 AM
09-07-2025 10:22 AM - editat 09-07-2025 10:25 AM
Și când selectezi altele - alege serviciu ce apare? Poți selecta serviciile fixe sau le poți adăuga.
Nu îți permite să le adaugi?
09-07-2025 10:29 AM - editat 09-07-2025 10:30 AM
la 09-07-2025 10:32 AM
După cum scrie și in mesaj, va trebui să aștepți până când lucrările vor fi finalizate.
la 09-07-2025 10:21 AM
Salut @user_18305511,
Pana acum erau afișate in contul tau? Ai un cont nou? Ai mai folosit acest cont pana acum?
la 09-07-2025 10:25 AM
Da, erau. Am folosit acest cont din 2022, cand era numai numarul de telefon vechi. Dupa ce Telekom nu mai era, M-am transferat la Orange Communications, si de atunci, imi apareau la My Orange Fix. Acum, deloc...
la 09-07-2025 11:06 AM
In regula! In acest moment apare ca se fac lucrări la platforma, încă se migrează datele. Poți reîncerca mai târziu sau mâine, daca problema persista va trebui sa iei legătura cu Orange. Recomandarea mea e sa le scrii din aplicația My Orange secțiunea Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 10-07-2025 09:58 AM
@user_18305511, s-a rezolvat situația cu contul My Orange? Ai reușit să accesezi serviciile?
la 10-07-2025 10:08 AM
la 10-07-2025 10:15 AM
Mulțumesc pentru detalii. Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite codul de abonat în mesaj privat.
la 10-07-2025 12:18 PM
Am trimis. A-ti primit mesajul privat?
la 10-07-2025 12:37 PM
Da, am primit, mulțumesc. Verificăm cu colegii și revenim.
11-07-2025 02:50 PM - editat 11-07-2025 03:01 PM
Actualizare: Nu stiam ca my orange si my orange fix are problema asta.
Am schimbat parola la my orange fix si a mers!
Multumesc pentru tot ajutorul dvs!
Problema: Daca pui aceeasi parola la My Orange Fix si My Orange, o sa te redirectioneze numai pe una.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor