anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Adaugare serviciu telefon fix

cri3
Începător

Cand încerc sa adaug serviciu in My Orange fix pt un nr de telefon fix (provenit din Romtelecom), după introducere numar de abonat si parola (sugerat ultimele 6 cifre din CNP) primesc mesajul următor "A apărut o problema. Te rugăm să încerci mai târziu."

Mentionez ca pana acum apx 1 luna serviciul pt nr fix era disponibil in aplicatie.

Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

Salut!


Iti recomandam daca poti sa accesezi varianta web https://www.orange.ro/accounts/login-user pentru logarea in My Orange Fix si sa adaugi abonamentul de telefon fix. Parola Orange Thank You este formata din cele sase cifre ale numarului actului de identitate (nu CNP).

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

teacher_
#StarMember

Salut! Soluția este sa nu renunți. Au mai fost cazuri asemenea celui semnalat de tine, încearcă mai târziu și poate vei reuși.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai încearcă și dacă nu reușești, ia legătura cu ei din Chat Djingo  și poate reușești, cu ajutorul lor.

Succes!

Razvan
#StarMember

Salut! Este o eroare pe contul tău și solicită ajutorul în aplicația My Orange la sectiunea Chat sau prin apel telefonic la 300.

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ar trebui sa apelezi la serviciul clienți pentru suport ( prin chat din aplicatie/telefonic ).

https://www.orange.ro/contact/ 

Știu că normal se trece parola self care ( ultimile 6 cifre CNP), însă ai incercat și cu cele 6 numere din seria buletinului.

DanielaH
Moderator

@cri3, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Nu am luat legatura. Sunt in afară țării, nu pot apela direct. Ce alte opțiuni am?

Cum spuneau și ceilalți membri mai sus, poți folosi chat-ul din aplicația My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.

Te așteptăm să revii cu vești bune.

Edit - poți atașa și aici o captură de ecran cu eroarea?

Atasat captura ecran

Ne poți oferi, te rog, codul de abonat și numărul de telefon în mesaj privat?

Salut!


Iti recomandam daca poti sa accesezi varianta web https://www.orange.ro/accounts/login-user pentru logarea in My Orange Fix si sa adaugi abonamentul de telefon fix. Parola Orange Thank You este formata din cele sase cifre ale numarului actului de identitate (nu CNP).

A trebuit sa sun in tara si așa am aflat ca abonamentul meu a fost anulat din luna martie ac pe motiv ca la adresa era cablare cu cupru si Orange nu mai asigura asa ceva. M-ar fi anuntat prin factura electronica pe care nu o puteam vedea decat in aplicatia MyOrange Fix, care nu mai merge la mine. Asta e, spor la clienti.