la 08-08-2025 08:54 AM
Cand încerc sa adaug serviciu in My Orange fix pt un nr de telefon fix (provenit din Romtelecom), după introducere numar de abonat si parola (sugerat ultimele 6 cifre din CNP) primesc mesajul următor "A apărut o problema. Te rugăm să încerci mai târziu."
Mentionez ca pana acum apx 1 luna serviciul pt nr fix era disponibil in aplicatie.
Multumesc.
la 13-08-2025 03:37 PM
Salut!
Iti recomandam daca poti sa accesezi varianta web https://www.orange.ro/accounts/login-user pentru logarea in My Orange Fix si sa adaugi abonamentul de telefon fix. Parola Orange Thank You este formata din cele sase cifre ale numarului actului de identitate (nu CNP).
08-08-2025 09:06 AM - editat 08-08-2025 09:06 AM
Salut! Soluția este sa nu renunți. Au mai fost cazuri asemenea celui semnalat de tine, încearcă mai târziu și poate vei reuși.
la 08-08-2025 09:51 AM
Salutare!
Mai încearcă și dacă nu reușești, ia legătura cu ei din Chat Djingo și poate reușești, cu ajutorul lor.
Succes!
la 08-08-2025 10:52 AM
Salut! Este o eroare pe contul tău și solicită ajutorul în aplicația My Orange la sectiunea Chat sau prin apel telefonic la 300.
la 08-08-2025 11:04 AM
Salutare!
Ar trebui sa apelezi la serviciul clienți pentru suport ( prin chat din aplicatie/telefonic ).
https://www.orange.ro/contact/
Știu că normal se trece parola self care ( ultimile 6 cifre CNP), însă ai incercat și cu cele 6 numere din seria buletinului.
la 11-08-2025 11:23 AM
@cri3, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 11-08-2025 02:30 PM
Nu am luat legatura. Sunt in afară țării, nu pot apela direct. Ce alte opțiuni am?
12-08-2025 09:49 AM - editat 12-08-2025 09:50 AM
Cum spuneau și ceilalți membri mai sus, poți folosi chat-ul din aplicația My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
Edit - poți atașa și aici o captură de ecran cu eroarea?
la 12-08-2025 08:34 PM
la 13-08-2025 08:38 AM
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat și numărul de telefon în mesaj privat?
la 13-08-2025 03:37 PM
Salut!
Iti recomandam daca poti sa accesezi varianta web https://www.orange.ro/accounts/login-user pentru logarea in My Orange Fix si sa adaugi abonamentul de telefon fix. Parola Orange Thank You este formata din cele sase cifre ale numarului actului de identitate (nu CNP).
la 14-08-2025 09:13 PM
A trebuit sa sun in tara si așa am aflat ca abonamentul meu a fost anulat din luna martie ac pe motiv ca la adresa era cablare cu cupru si Orange nu mai asigura asa ceva. M-ar fi anuntat prin factura electronica pe care nu o puteam vedea decat in aplicatia MyOrange Fix, care nu mai merge la mine. Asta e, spor la clienti.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor