la 18-10-2022 03:20 PM - editat ultima oară la 18-10-2022 04:09 PM de DanielaH
Prin noua aplicatie nu mai pot plăti factura online din străinătate .In momentul in care sa ma loghez sau vreau sa adaug nr de mobile in Romania comunication îmi da ca este neexistentă .Iar cu codul abonat la fel .
Cum mai putem plăti facturile ?
la 18-10-2022 04:08 PM
Salut, Bubuo!
Aplicația My Orange Fix a fost înlocuită cu My Orange. Accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.
Uite aici toate detaliile.
18-10-2022 04:08 PM - editat 18-10-2022 04:28 PM
Salut,
Nu se mai foloseste My Orange Fix. Si cel mai probabil trebuie sa-ti faci cont nou. Pentru mai multe detalii, arunca o privire aici.
la 18-10-2022 04:08 PM
Salut, Bubuo!
Aplicația My Orange Fix a fost înlocuită cu My Orange. Accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.
Uite aici toate detaliile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor