anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Noua aplicație my orange rămâne blocată în ecranul de acceptare termeni și condiții

DMI
Junior

Buna ziua,

Vechi client Telecom, proaspăt Orange, cf mesajului primit tb sa reinstalam noua aplicație My Orange și să ne autentificăm cu aceleași detalii de conectare folosite in aplicația veche My Orange Fix. 

Din păcate, după introducerea datelor de conectare, aplicația noua rămâne blocată în ecranul de acceptare termeni și condiții.

Ați mai întâmpinat astfel de situație?  Daca da, puteți menționa aici cum s-au rezolvat.

Mulțumesc frumos pt îndrumări

 

 

 

1 Soluţie acceptată‚

@DanielaH - mulțumesc frumos pentru suport. Pentru cei care întâmpină aceeași problemă ca cea semnalată de mine ii rog sa trimită email către echipa de suport și se va rezolva după o verificare mai amănunțită. In cazul meu eroarea a apărut ca urmare a utilizării datelor de identificare atât pe persoană fizică cât și juridică; mulțumesc Orange pt rezolvare chiar dacă a durat mai mult timp, este normal ținând cont de procesul de migrare/unificare solutii.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut DMI,

Android sau iOS? O reinstalare ai incercat cumva?

Din pacate, nu pot sa confirm personal treaba asta pentru ca nu am abonament Telekom (acum OROC). Pana acum, nu am mai auzit de problema asta. 

Client Orange

IOS; am reinstalat aplicatia, inclusiv pe mai multe device-uri cu IOS; același rezultat: rămâne blocat în "termeni și condiții"

DanielaH
Moderator

@DMIai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix? Dacă nu, trebuie să-ți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.

Uite aici mai multe detalii. Te așteptăm să revii cu feedback.

Da, utilizam aplicația veche cu aceleași detalii de conectare

 

Aplicatia MyOrange, partea de OROC este in mentenanta. Un client a sunat la serviciul clienti si i s-a confirmat acest lucru.

DanielaH
Moderator

@DMI s-a rezolvat situația? Ai reușit să accesezi aplicația?

@DanielaH  - buna ziua, nu s-au rezolvat; am trimis și către support My Orange, nu am fost contactat până acum

DMI
Junior

@DanielaH - mă puteți ajuta pentru rezolvarea acestei probleme? Am fost contactat acum o săptămână pentru descrierea problemei și oferirea de noi informații dar de atunci nici un semn iar problema se manifesta in continuare, nereușind sa accesez contul aplicația rămânând blocată în formularul de acceptare termeni si condiții.

Ți-am trimis un mesaj privat și aștept răspunsul tău cu detaliile cerute. Mulțumesc.

@DanielaH - mulțumesc frumos pentru suport. Pentru cei care întâmpină aceeași problemă ca cea semnalată de mine ii rog sa trimită email către echipa de suport și se va rezolva după o verificare mai amănunțită. In cazul meu eroarea a apărut ca urmare a utilizării datelor de identificare atât pe persoană fizică cât și juridică; mulțumesc Orange pt rezolvare chiar dacă a durat mai mult timp, este normal ținând cont de procesul de migrare/unificare solutii.

@DMI, mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumesc că ai revenit cu detalii.

Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Blue12
Senior

Aici puteti vedea aici despre ce este vorba, vedeti solutia acceptata.

@Blue12: Toate acele  hieroglife din link-ul atasat sunt utile? Sau este un rezultat al căutării cu Goagăl? Recomandare pe viitor:  șterge hieroglifele din finalul link-ului. Sunt inestetice și nu ajută cu absolut nimic în accesarea informației. Mersi.

Nu inteleg la ce hieroglife va referiti. Cand am atasat link-ul am dat copy-paste la linkul intrebarii respective. Nu am cautat nimic pe "Goagăl" 😂