la 11-10-2022 01:24 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:32 AM de DanielaH
Buna ziua,
Vechi client Telecom, proaspăt Orange, cf mesajului primit tb sa reinstalam noua aplicație My Orange și să ne autentificăm cu aceleași detalii de conectare folosite in aplicația veche My Orange Fix.
Din păcate, după introducerea datelor de conectare, aplicația noua rămâne blocată în ecranul de acceptare termeni și condiții.
Ați mai întâmpinat astfel de situație? Daca da, puteți menționa aici cum s-au rezolvat.
Mulțumesc frumos pt îndrumări
la 09-11-2022 09:56 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:30 AM de DanielaH
@DanielaH - mulțumesc frumos pentru suport. Pentru cei care întâmpină aceeași problemă ca cea semnalată de mine ii rog sa trimită email către echipa de suport și se va rezolva după o verificare mai amănunțită. In cazul meu eroarea a apărut ca urmare a utilizării datelor de identificare atât pe persoană fizică cât și juridică; mulțumesc Orange pt rezolvare chiar dacă a durat mai mult timp, este normal ținând cont de procesul de migrare/unificare solutii.
la 11-10-2022 02:19 PM
Salut DMI,
Android sau iOS? O reinstalare ai incercat cumva?
Din pacate, nu pot sa confirm personal treaba asta pentru ca nu am abonament Telekom (acum OROC). Pana acum, nu am mai auzit de problema asta.
la 11-10-2022 06:47 PM
IOS; am reinstalat aplicatia, inclusiv pe mai multe device-uri cu IOS; același rezultat: rămâne blocat în "termeni și condiții"
13-10-2022 12:33 PM - editat 13-10-2022 12:34 PM
la 13-10-2022 12:57 PM
Da, utilizam aplicația veche cu aceleași detalii de conectare
la 09-11-2022 08:06 AM
Aplicatia MyOrange, partea de OROC este in mentenanta. Un client a sunat la serviciul clienti si i s-a confirmat acest lucru.
la 17-10-2022 12:14 PM
@DMI s-a rezolvat situația? Ai reușit să accesezi aplicația?
la 17-10-2022 12:56 PM
@DanielaH - buna ziua, nu s-au rezolvat; am trimis și către support My Orange, nu am fost contactat până acum
la 26-10-2022 09:28 AM
@DanielaH - mă puteți ajuta pentru rezolvarea acestei probleme? Am fost contactat acum o săptămână pentru descrierea problemei și oferirea de noi informații dar de atunci nici un semn iar problema se manifesta in continuare, nereușind sa accesez contul aplicația rămânând blocată în formularul de acceptare termeni si condiții.
la 26-10-2022 10:16 AM
Ți-am trimis un mesaj privat și aștept răspunsul tău cu detaliile cerute. Mulțumesc.
la 09-11-2022 09:56 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:30 AM de DanielaH
@DanielaH - mulțumesc frumos pentru suport. Pentru cei care întâmpină aceeași problemă ca cea semnalată de mine ii rog sa trimită email către echipa de suport și se va rezolva după o verificare mai amănunțită. In cazul meu eroarea a apărut ca urmare a utilizării datelor de identificare atât pe persoană fizică cât și juridică; mulțumesc Orange pt rezolvare chiar dacă a durat mai mult timp, este normal ținând cont de procesul de migrare/unificare solutii.
la 10-11-2022 09:31 AM
@DMI, mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumesc că ai revenit cu detalii.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
la 09-11-2022 08:05 AM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:28 AM de DanielaH
Aici puteti vedea aici despre ce este vorba, vedeti solutia acceptata.
la 09-11-2022 10:55 AM
@Blue12: Toate acele hieroglife din link-ul atasat sunt utile? Sau este un rezultat al căutării cu Goagăl? Recomandare pe viitor: șterge hieroglifele din finalul link-ului. Sunt inestetice și nu ajută cu absolut nimic în accesarea informației. Mersi.
la 09-11-2022 12:38 PM
Nu inteleg la ce hieroglife va referiti. Cand am atasat link-ul am dat copy-paste la linkul intrebarii respective. Nu am cautat nimic pe "Goagăl" 😂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor